Cum evitam arsurile la stomac. Combinatiile alimentare strict interzise si cantitatea ideala de mancare la o masa

Cum evitam arsurile la stomac. Combinatiile alimentare strict interzise si cantitatea ideala de mancare la o masa

"Este bine sa cunoasteti cateva reguli, pentru ca sanatatea sa aiba cat mai putin de suferit. Asteptati sa se digere hrana de la masa precedenta inainte de a manca din nou Lasati suficient timp intre mese, astfel incat mancarea de la masa precedenta sa aiba timp sa treaca in intestine, inainte de a lua din nou masa. 8.Fructe, inainte de masa Fructele se mananca inainte de masa cu cel putin 30 de minute sau constituie o masa separata.

acum 32 luni (26 Oct 2017)

"Este bine sa cunoasteti cateva reguli, pentru ca sanatatea sa aiba cat mai putin de suferit. Incercati, pe cat posibil, sa mancati zilnic la aceleasi ore pentru ca este foarte bine sa va obisnuiti organismul cu un program sanatos de odihna si "hranire". Incercati sa renuntati la prostul obicei de a trage un pui de somn imediat dupa masa! Ideal ar fi sa lasati sa treaca cel putin doua-trei ore de la ultima masa, inainte de a va culca. Senzatiile de acru si arsurile de stomac nu sunt adesea decat o hipersecretie acida trecatoare, provocata de unele alimente (grasimi prajite, alcool si altele). De exemplu, alimentele care contin glucide au nevoie de sucuri digestive alcaline, in timp ce proteinele se digera la un pH acid", spune dr. Evitati sa folositi la gatit alimente congelate sau alimente deja preparate (de exemplu, nu puneti zacusca in ciorba! Evitati cu strictete margarina, conservele, bomboanele, zaharul (in special zaharul alb), sarea iodata, mancarurile "concentrate" (cum ar fi, de exemplu, fulgii de cartofi pentru piure sau ciorbele la plic), condimentele cu aditivi alimentari, uleiul rafinat, otetul artificial, siropurile artificiale, lichiorurile, sucurile si bauturile artificiale. Ideal este, cand va ridicati de la masa, sa aveti in stomac 2/3 mancare, iar restul de 1/3 sa ramana "gol", pentru digestie. Asteptati sa se digere hrana de la masa precedenta inainte de a manca din nou Lasati suficient timp intre mese, astfel incat mancarea de la masa precedenta sa aiba timp sa treaca in intestine, inainte de a lua din nou masa. Asta inseamna, in mod obisnuit, sa lasati un interval de cel putin 2-3 ore intre mese. Desigur, daca aveti o digestie mai rapida sau mai lenta, puteti micsora sau mari intervalul de timp, in functie de aceasta. Incercati sa nu mancati mai tarziu de ora 7 seara, sau cel putin cu 2 ore inainte de a va duce la culcare. Ideal ar fi sa va culcati cel tarziu la ora 22:30 si sa va treziti dimineata devreme, cu putin timp inainte de rasaritul s... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro