Cum este mai bine sa mananci MORCOVII: cu sau fara COAJA?

Cum este mai bine sa mananci MORCOVII: cu sau fara COAJA?

La 100 g de planta comestibila, continutul de saruri si de vitamine este urmatorul: 35 mg de sodiu, 235 mg de potasiu, 30 mg de calciu, 25 mg de fosfor, 0,7 mg de fier, mangan, vitamina A 1120 U.I., 0,05 mg de vitamina B1 si tot atata de B2, 1 mg de niacina, 7 mg de vitamina C, mici cantitati de vitamina K, Mg, S, Cu si brom, precum si de uleiuri volatile, de asparagina si de duacarina.

acum 117 luni (2 Oct 2014)

Morcovii contin 80% apa, protide numai 1% si hidrati de carbon 6%. La 100 g de planta comestibila, continutul de saruri si de vitamine este urmatorul: 35 mg de sodiu, 235 mg de potasiu, 30 mg de calciu, 25 mg de fosfor, 0,7 mg de fier, mangan, vitamina A 1120 U.I., 0,05 mg de vitamina B1 si tot atata de B2, 1 mg de niacina, 7 mg de vitamina C, mici cantitati de vitamina K, Mg, S, Cu si brom, precum si de uleiuri volatile, de asparagina si de duacarina. Valoarea energetica este de 30 kcal la 100 g de morcov, din care se absoarbe 93%.

Daca morcovii sunt proaspati, scrie doctorulzilei.ro, este suficient sa fie bine spalati si nu curatati de coaja. Daca morcovii au coaja inchisa la culoare, uscata, cu pete negre sau zone moi, cel mai probabil sunt vechi si este mai bine sa nu fie consumati. ... Citeste intreg articolul pe realitatea.ro