Cum e cand ai centrala termica in casa, afara e ger si nu ai gaz?! Aproape 2.000 de clujeni, "incalziti" de amenda luata de E.ON Distributie

Cum e cand ai centrala termica in casa, afara e ger si nu ai gaz?! Aproape 2.000 de clujeni,

Circa 1.900 de oameni din Floresti, cea mai mare comuna din tara, din satele Luna si Gilau - localitati la cativa kilometri din Cluj-Napoca - au stat ore bune, fara gaz, din pricina unei erori a echipelor E.ON Distributie in ziua de 14 ianuarie. Pentru efectuarea serviciilor in conditiile neconforme mai sus mentionate (existand riscul de a afecta viata, sanatatea si interesele economice ale consumatorilor), SC E.ON Distributie Romania SA a fost sanctionata contraventional cu amenda maxima prevazuta pentru asemenea abateri (30.000 de lei), fiind dispuse masuri de intrare in legalitate", mai sustin cei de la Biroul de Presa al Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Cluj.

acum 92 luni (25 Jan 2016)

Circa 1.900 de oameni din Floresti, cea mai mare comuna din tara, din satele Luna si Gilau - localitati la cativa kilometri din Cluj-Napoca - au stat ore bune, fara gaz, din pricina unei erori a echipelor E.ON Distributie in ziua de 14 ianuarie.

Acestia au sunat la operatorii furnizorului de gaz, insa din pricina apelurilor numeroase, multora nici nu li s-a raspuns. Ei au depus plangeri la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Cluj care a verificat de ce circa 1.900 de oameni au petrecut o noapte fara caldura.

"S-a constatat faptul ca E.ON Distributie Romania SA a efectuat lucrari de suplimentare a alimentarii cu gaze naturale, prin punerea in functiune a conductei de medie presiune dintre statia de predare Gilau si reteaua existenta in localitatea Gilau, lucrare care, desfasurata in conditii normale si cu respectarea normativelor tehnice, nu necesita sistarea alimentarii cu gaze naturale a consumatorilor, ca urmare nu era necesara anuntarea prealabila a consumatorilor. Din verificarile efectuate s-a constatat ca defectiunea a afectat un numar de aproximativ 1.900 de consumatori.

"Din verificarile efectuate a reiesit ca acest Call Center este dimensionat pentru a functiona 24 ore din 24 timp de 7 zile pe saptamana, in conditii normale de lucru; aceasta fiind o situatie exceptionala din pricina apelarii concomitente a mai multor consumatori, apelurile fie nu au fost preluate, fie au fost preluate cu intarziere", mai anunta cei de la Comisariatul Judetean clujean.

Acestora li s-a comunicat ca furnizorul de gaz va lua masuri in acest sens, "inclusiv alocarea de resurse umane suplimentare".

"In cazul nesolutionarii favorabile a acestora (conform pozitiei E.ON), aveti posibilitatea transmiterii reclamatiilor la institutia noastra, urmand ca acestea sa fie cercetate la prestatorul de servicii.

Pentru efectuarea serviciilor in condi... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro