Cum devine realitate visul american: o romanca face profit de milioane de dolari cu o firma de PR in Statele Unite

De sapte ani, Sabina Aldea Gault (34 de ani) conduce una dintre cele mai apreciate agentii de relatii publice din SUA, numita Konnect Agency, cu sediul la Los Angeles, dar care are birouri si la New York si in Austin. Experienta acumulata in acea perioada i-a fost ulterior foarte utila in cariera: "Am lucrat in film cu o echipa extraordinara de oameni cu care sunt prietena si in ziua de astazi si de la care am invatat film si PR. Konnect Agency, in Top 10 locuri de munca din Los Angeles Entuziasmul e o constanta la agentia condusa de Sabina Parcursul de la angajat intr-o firma de PR la patron al propriei agentii pare simplu.

acum 53 luni (21 May 2016)

De sapte ani, Sabina Aldea Gault (34 de ani) conduce una dintre cele mai apreciate agentii de relatii publice din SUA, numita Konnect Agency, cu sediul la Los Angeles, dar care are birouri si la New York si in Austin. Succesul firmei ei este cu atat mai remarcabil cu cat industria de relatii publice in America este una foarte dura, cu zeci de mii de companii de profil. Absolventa magna cum laude a prestigioasei Universitati Berkeley, din California, Sabina este considerata de presa de specialitate una dintre stelele in ascensiune in PR, iar CNN, "The New York Times", "The Wall Street Journal" si "Forbes" au scris in termeni laudativi despre ea si despre agentia pe care o conduce. "Lucram tangential cu mame de la Hollywood"

Lucrand in PR, Sabina a cunoscut numeroase personalitati din America, inclusiv vedete de la Hollywood, carora nu le poate divulga numele, fiind vorba in special de persoane publice care solicita diverse produse ale clientilor agentiei. "Ceea ce pot spune este ca am fost implicata in nunti de mare anvergura, botezuri, zile de nastere si tot asa. Konnect nu a facut niciodata PR pentru celebritati, dar lucram tangential, mai ales in departamentul de copii, cu foarte multe mame de la Hollywood - de la Tiffani Thiessen la surorile Kardashian si tot asa." Este vorba despre lansarea unei linii de bagaje de calatorie scumpe, facute in Germania si numite Titan. "Tocmai se lansau in SUA aceste bagaje si m-au angajat sa fac in asa fel incat sa fie in toate revistele si la TV. Primul meu succes a fost cu un spot national difuzat in prime-time, urmat de revista , Oprah, , si tot asa.

Au mai urmat campanii memorabile pentru Fatburger, un lant de restaurante de tip fast-food din SUA, pe care agentia Konnect l-a lansat in Walmart, pe coasta de Est. Primul meu client - Stubb's BBQ - si-a vandut compania anul trecut si are o alta companie - Rhythm Superfoods - cu care am lucrat de la inceput si campaniile pe... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro