Cum au ajuns britanicii sa depinda de o firma din Romania: "Vom lucra cu romanii harnici si seriosi si dupa Brexit"

Cum au ajuns britanicii sa depinda de o firma din Romania:

Prezent la Galati pentru receptionarea si lansarea la apa a unei nave super-specializate, Stephen Blaikie, unul dintre managerii de nivel inalt din cadrul multinationalei Bibby Marine Services Ltd (unul dintre cei mai importanti "jucatori" din piata montarii de cabluri marine si a transportului de energie) a afirmat, cat se poate de clar, ca Brexit n-ar trebui sa-i sperie pe partenerii de afaceri harnici si seriosi ai firmelor britanice.

acum 86 luni (5 Apr 2017)

Prezent la Galati pentru receptionarea si lansarea la apa a unei nave super-specializate, Stephen Blaikie, unul dintre managerii de nivel inalt din cadrul multinationalei Bibby Marine Services Ltd (unul dintre cei mai importanti "jucatori" din piata montarii de cabluri marine si a transportului de energie) a afirmat, cat se poate de clar, ca Brexit n-ar trebui sa-i sperie pe partenerii de afaceri harnici si seriosi ai firmelor britanice. Intram pe piata aceasta, de intretinere si de constructie a turbinelor eoliene si intentionam sa mai construim si alte nave.

Nava "Bibby WaveMaster 1", cu o lungime de 90 de metri, este destinata intretinerii turbinelor eoliene din Marea Nordului, asigurand transferul si cazarea personalului, dar, potrivit lui Stephen Blaikie, va fi utilizata si la dezvoltarea unor viitoare parcuri eoliene. Echipata cu DP2, nava a fost proiectata de "Damen" cu un sistem de acces cu compensare a miscarii (Walk-to-Work), astfel incat ascensorul catre pasarela are sase platforme de acces.

In construirea navei a fost luat in consideratie avantul industriei turbinelor eoliene si tendinta acestora de a avansa catre mare, acest concept personalizat garantand accesul confortabil, rapid si sigur catre turbine, cu costuri mai reduse, in peste 80% din situatii, inclusiv in cazul celui mai dificil scenariu si anume conditiile din partea centrala a Marii Nordului. Cazarea standard tip "Comfort Class 2" asigura 60 de cabine individuale, capacitatea totala de personal la bord fiind de 90 de membri ai echipajului si specialisti in turbine eoliene. "Nu depindem de comenzile statului roman"

In acelasi timp, oficialii santierului naval din Galati au declarat raspicat ca firma nu depinde de comenzile statului roman (de altfel, Romania n-a mai comandat nimic aici de mai bine de doua decenii), asa ca scandalul covetelor de 1,6 miliarde de euro nu va produce efecte asupra companiei.

Flori... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro