Cum a pierdut Google sute de mii de dolari in numai 1,5 ore

In urma unei analize a Google, a reiesit faptul ca totul a fost provocat de un instrument publicitar (ad tool - n.r.) numit "DoubleClick for Publishers", un serviciu de publicitate oferit de Google, utilizat de numeroase site-uri pentru a administra continutul publiocitar.

acum 113 luni (13 Nov 2014)

Pentru o scurta perioada de timp, de circa o ora si jumatate, reclamele prezente pe numeroase site-uri cu trafic masiv au disparut pur si simplu, in locul lor ramanand spatii goale.

Dar in vreme ce utilizatorii de internet si in special vizitatorii site-urilor respective s-au bucurat de aceasta pauza a agresiunii vizuale venite din partea companiilor care incearca sa fie cat mai vizibile, administratorii site-urilor si actionarii Google n-au fost deloc multumiti.

Compania Google a pierdut instant, in acea fereastra de timp, cateva sute de mii de dolari, pentru ca Google este responsabila pentru acele reclame care au disparut in mod misterios. Si desigur, pe langa pierderile inregistrate de Google, se adauga cele ale sitr-urilor care nu au mai incasat de la publicitari tariful pentru perioada respectiva.

In urma unei analize a Google, a reiesit faptul ca totul a fost provocat de un instrument publicitar (ad tool - n.r.) numit "DoubleClick for Publishers", un serviciu de publicitate oferit de Google, utilizat de numeroase site-uri pentru a administra continutul publiocitar. ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro