Cum a ingropat patronul Bradet noua afacere pentru care a strans bani de la romani: "Cred ca nu le-am explicat cum trebuie oamenilor"
Prin proiectul lansat in martie pe platforma Sprijina.ro, Marius Badea, patronul Lactate Bradet, isi propusese sa obtina, prin subscriere publica, finantari de 10 milioane lei, intr-un interval de 60 de zile. La aproape patru luni de la lansarea proiectului, omul de afaceri argesean n-a reusit sa stranga decat 134 de mii de lei, adica nici macar 2% din suma pe care miza.
Prin proiectul lansat in martie pe platforma Sprijina.ro, Marius Badea, patronul Lactate Bradet, isi propusese sa obtina, prin subscriere publica, finantari de 10 milioane lei, intr-un interval de 60 de zile. Desi, cel putin la inceput, ideea a fost salutata de multi romani care l-au incurajat pe Marius Badea pe site-urile de socializare, urmatoarele doua scandaluri in care a fost implicat numele firmei sale (cel al angajatilor cu E. La aproape patru luni de la lansarea proiectului, omul de afaceri argesean n-a reusit sa stranga decat 134 de mii de lei, adica nici macar 2% din suma pe care miza. In urmatoarele 30 de zile, toti cei care ati subscris pentru a deveni actionari, sunteti rugati sa trimiteti un email la bradet@sprijina.ro pentru a solicita returnarea banilor. Sumelor subscrise se pot revendica timp de o luna Sumele care nu vor fi revendicate pana la data de 1 august 2016 vor fi donate Asociatiei Parinti Salvatori, care se ocupa de sustinerea unor copii diagnosticati cu paralizie cerebrala. "Lactate Bradet, in semn de solidaritate cu dumneavoastra, v-a dona, in urmatoarele 12 luni, aceeasi suma de bani pe caredumneavoastra o lasati acestei asociatii", mai scrie Marius Badea pe site-ul de socializare, punand esecul proiectului pe seama unui marketing ineficient. Totusi, oamenii ne-au aratat ca au incredere in produsele noastre si cred ca au mers pe ideea aceasta, de a ne sustine sa dezvoltam Lactate Bradet si nu o noua firma. Eu cred in continuare, insa intr-un proiect de acest gen, un proiect de amploare. Omul de afaceri argesean le multumeste celor care l-au sustinut pe parcursul scandalurilor care i-au zdruncinat puternic brandul si spera ca la finele anului sa atinga macar 80% din cifra de afaceri a anului trecut. Am reluat productia si livrarea, insa pierderile au fost destul de insemnate, tinand cont de faptul ca, practic, o luna si jumatate, cat fabrica a fost inchisa, am lipsit de pe piata. E greu de estimat o cifra de afaceri pe anul acesta: poate ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro