Cum a ajuns "Farmecul" comunist un brand in capitalism: "Muncim cu romani, pentru romani"

Cum a ajuns

Una dintre putinele firme romanesti care au reusit sa faca tranzitia de la comunism la capitalism, Farmec continua sa se dezvolte, fiind la ora actuala cel mai important producator roman de cosmetice si lider de piata pe anumite segmente din industria cosmetica. Cu ultimul magazine deschis la Timisoara, Farmec, care a avut anul trecut o cifra de afaceri de aproape 40 de milioane de euro, exporturi in 30 de tari si vanzari online de un million de euro, a ajuns la o retea de sapte magazine proprii in Romania.

acum 97 luni (19 Jun 2016)

Una dintre putinele firme romanesti care au reusit sa faca tranzitia de la comunism la capitalism, Farmec continua sa se dezvolte, fiind la ora actuala cel mai important producator roman de cosmetice si lider de piata pe anumite segmente din industria cosmetica. Cu ultimul magazine deschis la Timisoara, Farmec, care a avut anul trecut o cifra de afaceri de aproape 40 de milioane de euro, exporturi in 30 de tari si vanzari online de un million de euro, a ajuns la o retea de sapte magazine proprii in Romania. "Japonia este pentru noi o tara de suflet pentru ca avem exporturi in Japonia de peste 40 de ani. Din punct de vedere strategic dorim sa ne pastram pozitia de lider pe segmentul de ingrijire a fetei si a parului si sa ne crestem pozitia pe pietele pe care am intrat in ultimii 4-5 ani si am fost foarte bine primiti de catre consumatori", a explicat, pentru Adevarul, Ioana Borza, manager de marketing al Farmec, companie care a primit in 2015 distinctia de super brand.

Prezenta la Timisoara, Ioana Borza a aratat si care au fost momentele grele din istoria de 125 de ani a companiei. Criza de acum 10 ani, pe noi ne-a ajutat pentru ca oamenii s-au reintors catre produsele noastre, au vazut ca sunt mai bune decat produsele companiilor multinationale, fapt care ne asigura locul unu pe segmentul produselor de ingrijire a tenului din Romania, ceea ce este un lucru extraordinar pentru noi", a mai declarat Ioana Borza.

Managerul de marketing al Farmec a mai declarat ca firma ofera peste 700 de produse, cu preturi pentru toate buzunarele. Intrebata daca exista posibilitatea ca si in industria cosmetica sa fie situatii in care produsele nu corespund cu ceea ce scrie pe eticheta si daca verifica cineva acest lucru, Ioana Borza a spus ca verificarile pot fi facute de Directia de Sanatate Publica sau de Ministerul Sanatatii. Managerul de marketing a spus, insa, ca au fost cazuri si "probabil inca mai exista" de produse de ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro