Cu ce pot fi inlocuiti cei 10.000 de pasi pe zi. Lista activitatilor fizice care te ajuta sa dai jos din kilograme

Cu ce pot fi inlocuiti cei 10.000 de pasi pe zi. Lista activitatilor fizice care te ajuta sa dai jos din kilograme

Specialistii ne recomanda ca, in fiecare zi, sa facem 10.000 de pasi, adica sa parcurgem circa 8 kilometri, aceasta fiind cea mai simpla solutie de a ne mentine in forma. Ei bine, alte optiuni sunt mersul cu bicicleta 8 kilometri, timp de 30 de minute, sau putem merge la bazin si inota timp de 20 de minute sau pur si simplu putem da drumul la muzica si dansa jumatate de ora.

acum 42 luni (22 Feb 2017)

Specialistii ne recomanda ca, in fiecare zi, sa facem 10.000 de pasi, adica sa parcurgem circa 8 kilometri, aceasta fiind cea mai simpla solutie de a ne mentine in forma. Mergand pe jos aceasta distanta reusim sa consumam aprozimativ 500 de kilocalorii, potrivit "Abecedarului de obezitate", coordonat de dr.

Mersul pe jos este "recomandarea suverana"

Mersul pe jos este "recomandarea suverana" in tratamentul obezitatii, care ne ajuta in plus sa reducem din tensiunea arteriala, din valoarea colesterolului si a trigliceridelor. Mai mult decat atat, mergand pe jos, amelioram cardiopatia ischemica, scadem riscul de accindent vascular cerebral si intarim cheletul osos.

Ce facem insa daca nu ne place sa mergem pe jos si nici nu avem gradina unde sa trebaluim un ceas pentru a mai pierde din kilograme? Ei bine, alte optiuni sunt mersul cu bicicleta 8 kilometri, timp de 30 de minute, sau putem merge la bazin si inota timp de 20 de minute sau pur si simplu putem da drumul la muzica si dansa jumatate de ora. Toate aceste activitati ne ajuta sa obtinem exact acelasi rezultat ca atunci cand parcurgem pe jos cei 10.000 de pasi, potrivit aceleiasi surse.

Cele mai multe calorii in jumatate de ora putem sa le pierdem la schi sau la patinaj - 350, sau alergand in viteza timp de 10 minute - 300 de kilocalorii. Dansul aerobic ne scapa de 195 de kilocalorii, in timp ce calcatul hainelor sau curatenia in casa de doar 70-75 de kilocalorii. daca simtim ca nu mai avem aer sau ne simtim extrem de obositi, ne dor picioarele, soldurile sau genunchii. daca ne ridicam din scaun la fiecare jumatate de ora; ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro