CSM critica proiectul UDMR privind AUTONOMIA: O agresiune la principiile statului de drept

"Lansarea, prin orice mijloc de comunicare in masa, de catre vectori de imagine -- indiferent daca sunt analisti, jurnalisti, politicieni -- in spatiul public a unor teme ce exced cadrului constitutional in materia infaptuirii justitiei in Romania reprezinta un potential de afectare a independentei si prestigiului acesteia si o agresiune la principiile statului de drept", se arata intr-o pozitie a CSM facuta publica joi, fata de proiectul de autonomie a Tinutului Secuiesc.

acum 63 luni (11 Sep 2014)

Consiliul Superior al Magistraturii atrage atentia ca lansarea in spatiul public a unor teme precum autonomia tinutului secuiesc reprezinta un potential de afectare a independentei si prestigiului justitiei si o agresiune la principiile statului de drept, informeaza AGERPRES.

"Lansarea, prin orice mijloc de comunicare in masa, de catre vectori de imagine -- indiferent daca sunt analisti, jurnalisti, politicieni -- in spatiul public a unor teme ce exced cadrului constitutional in materia infaptuirii justitiei in Romania reprezinta un potential de afectare a independentei si prestigiului acesteia si o agresiune la principiile statului de drept", se arata intr-o pozitie a CSM facuta publica joi, fata de proiectul de autonomie a Tinutului Secuiesc. 152 privind "Limitele revizuirii" (1) se prevede ca "Dispozitiile prezentei Constitutii privind caracterul national, independent, unitar si indivizibil al statului roman, forma republicana de guvernamant, integritatea teritoriului, independenta justitiei, pluralismul politic si limba oficiala nu pot forma obiectul revizuirii". ... Citeste intreg articolul pe realitatea.ro