Costurile Dieselgate pentru Volkswagen au ajuns la 30 miliarde euro

Costurile Dieselgate pentru Volkswagen au ajuns la 30 miliarde euro

Compania a declarat la inceputul acestei luni ca va cheltui mai mult de 50 de miliarde de euro (60 miliarde de dolari) pe baterii, in incercarea de a produce masini electrice pentru toate cele 300 de modele din gama sa pana in 2030.

acum 60 luni (30 Sep 2017)

Este cea mai recenta scadere financiara din 2015, de cand a izbucnit scandalul softurilor modificate la milioane de automobile diesel din intreaga lume. Volkswagen, cel mai mare producator de automobile din lume, a declarat ca schema de cumparare "se dovedeste a fi mult mai complexa din punct de vedere tehnic si consuma mai mult timp" decat se astepta. Procurorii din SUA sustin ca inginerii sai stiau inca din 2006 ca noul motor diesel de 2.0 litri al companiei nu ar putea sa respecte reglementarile. Volkswagen, care detine Audi, Porsche, Skoda si SEAT, a recurs la inselaciune, expunand industria la acuzatiile ca motoarele diesel sunt de vina pentru problemele de poluare a aerului din Europa. Vanzarile de autovehicule diesel au scazut in Germania in acest an, iar brandurile straine castiga cote de piata. In unele orase importante din Germania, apelurile de a interzice in exclusivitate autovehiculele cu motor diesel se inmultesc. Compania a declarat la inceputul acestei luni ca va cheltui mai mult de 50 de miliarde de euro (60 miliarde de dolari) pe baterii, in incercarea de a produce masini electrice pentru toate cele 300 de modele din gama sa pana in 2030. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro