Controversa: Cum e mai bine sa mananci oul, doar albusul sau si galbenusul?

Controversa: Cum e mai bine sa mananci oul, doar albusul sau si galbenusul?

Societatea americana de protectie a inimii recomanda un consum de colesterol de sub 300 mg pe zi, ceea ce inseamna ca un ou zilnic poate fi inclus in orice dieta sanatoasa.

acum 68 luni (21 Sep 2014)

Iata opinia unui specialist in domeniu, Kelly Plowe, pentru livestrong.com:

"Daca ar fi sa fac o lista a unor super-alimente, oul s-ar gasi pe ea de fiecare data. Si asta este oarecum ironic, de vreme ce oul a fost pentru multa vreme catalogat gresit (la un moment dat s-a crezut despre el ca are un rol important in dezvoltarea bolilor de inima), insa cercetatorii au rezolvat aceasta problema. Oul, in special albusul sau, este inclus in multe diete datorita faptului ca este o proteina slaba, satioasa. Insa multi vor fi surprinsi sa afle ca si galbenusul contine 3 g de proteina, aproape jumatate din cantitatea pe care o contine oul. Societatea americana de protectie a inimii recomanda un consum de colesterol de sub 300 mg pe zi, ceea ce inseamna ca un ou zilnic poate fi inclus in orice dieta sanatoasa. ... Citeste intreg articolul pe realitatea.ro