Consilier al premierului: Refacerea lotului 3 al Autostrazii Sibiu-Orastie va dura pana in 2018

Consilier al premierului: Refacerea lotului 3 al Autostrazii Sibiu-Orastie va dura pana in 2018

Drum pe care au avut loc de la inchiderea din septembrie 2015 pina acum 17 accidente grave cu 7 morti si 37 de raniti, cifre preluate dintr-un articol publicat de Asociatia Pro Infrastructura. Contractul de proiectare si executie pentru lotul 3 al Autostrazii Orastie - Sibiu, cu o lungime de 22 de kilometri, a fost incheiat in mai 2011 cu firma italiana Salini Impregilo.

acum 48 luni (3 Aug 2016)

Lucrarile de refacere a portiunii afectate, efectuate in regie proprie de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR), au inceput in luna aprilie a acestui an. Pentru finalizarea lucrarilor este nevoie de o expertiza tehnica care sa evidentieze exact de ce este nevoie si de un proiect corespunzator, considera Drula. "Discutam despre lucrari masive si despre un calendar de refacere a tuturor zonelor afectate care se intinde pina in anul 2018, luand in considerare si timpul necesar realizarii expertizei si proiectului respectiv. Reluarea circulatiei pe tronsonul de autostrada este necesara cat mai repede pentru ca drumul national paralel nu face fata traficului si au loc accidente grave. "Avem 22 de kilometri de autostrada inchisi si traficul deviat pe drumul national paralel. Drum pe care au avut loc de la inchiderea din septembrie 2015 pina acum 17 accidente grave cu 7 morti si 37 de raniti, cifre preluate dintr-un articol publicat de Asociatia Pro Infrastructura. Solutia la alternativa asteptarii pana in 2018 este ca "groapa", o zona de 200 de metri unde corpul autostrazii a fost excavat complet, sa fie refacuta pe baza unui proiect tehnic realizat de un reputat specialist, considera consilierul premierului. Contractul de proiectare si executie pentru lotul 3 al Autostrazii Orastie - Sibiu, cu o lungime de 22 de kilometri, a fost incheiat in mai 2011 cu firma italiana Salini Impregilo. Lotul a fost inaugurat in noiembrie 2014, cu doua zile inainte de turul al doilea al alegerilor prezidentiale, in prezenta premierului Victor Ponta, candidat la alegeri. In septembrie 2015, lotul a fost inchis, iar o portiune de cateva sute de metri a fost demolata, din cauza ca au aparut fisuri si denivelari grave pe carosabil. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro