Conditii inumane in trenuri. Calatorii au deschis usile ca sa nu se sufoce. "La clasa I sunt 40 de grade, aerul nu merge, geamurile nu se deschid"

Conditii inumane in trenuri. Calatorii au deschis usile ca sa nu se sufoce.

UPDATE Trenurile de calatori ajung, sambata seara, in Gara de Nord din Capitala, cu intarzieri si de peste doua ore, cea mai mare intarziere fiind inregistrata in cazul unui tren interregio de la Cluj-Napoca, via Craiova, si a unei garnituri de la Pausa (judetul Valcea), via Videle. Masurile speciale care se iau pentru siguranta traficului feroviar in perioade caniculare vizeaza revizii suplimentare pe retea in regiunile aflate sub atentionare de temperaturi ridicate, insotirea trenurilor cu personal de specialitate, in vederea identificarii potentialelor pericole, masurarea si inregistrarea permanenta a evolutiei temperaturilor la nivelul sinei, reducerea vitezei de circulatie a trenurilor cu 20-30 km/h fata de viteza normala pe anumite intervale de statii si avizarea permanenta a operatorilor de transport feroviar de calatori si de marfa (OTF) si transmiterea operativa a intervalelor de statii unde trebuie sa reduca viteza de circulatie.

acum 88 luni (5 Aug 2017)

UPDATE Trenurile de calatori ajung, sambata seara, in Gara de Nord din Capitala, cu intarzieri si de peste doua ore, cea mai mare intarziere fiind inregistrata in cazul unui tren interregio de la Cluj-Napoca, via Craiova, si a unei garnituri de la Pausa (judetul Valcea), via Videle. Intarzieri intre doua ore si 15 minute au fost pe tot parcursul zilei, in conditiile in care trenurile au circulat cu restrictii de viteza din cauza temperaturilor extrem de ridicate, anunta News.ro.

Potrivit tabelei de prezentare a plecarilor si sosirilor trenurilor de calatori din Gara de Nord, cea mai mare intarziere, de 145 de minute, o are trenul interregio de la Cluj-Napoca, via Craiova, iar trenul interregio de la Pausa, judetul Valcea, via Videle, a ajuns in Bucuresti la ora transmiterii stirii cu 130 de minute intarzire.

Intarzieri de peste 100 de minute au trenurile de la Iasi (via Buzau) si Drobeta Turnu Severin (via Videle).

Trenul interregio de la Timisoara Nord via Fagaras are o intarzire de trei sferturi de ora, iar un tren de la Targu Mures via Deda-Brasov are 15 minute de intarziere. "Nu a functionat aerul conditionat"

Printr-un astfel de test a fost nevoit sa treaca si Sorin Psatta, profesor universitar la Facultatea de Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii, care a povestit, intr-o postare pe Facebook, cum calatoreste spre Constanta intr-un tren, la clasa intai, fara aer conditionat si ale carui geamuri nu pot fi deschise. Temperatura la nivelul sinelor a ajuns la aproape 60 de grade, iar trenurile merg cu 30 de kilometri pe ora mai lent decat intr-o zi normala. Calatorii au mers cu usile de la vagon deschise ca sa nu se sufoce", a scris Sorin Psatta, pe facebook. Cei care nu au avut curaj sa stea foarte aproape de usa, au folosit pe post de evantai biletele de tren sau ziare. Chiar si la clasa I, calatorii care s-au intors de la Constanta s-au luptat ca temperaturile insuportabile. Am calator... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro