Codul bunelor maniere la telefon. Ce este interzis sa spui si cand nu esti obligat sa raspunzi. Cele mai comune gafe

Codul bunelor maniere la telefon. Ce este interzis sa spui si cand nu esti obligat sa raspunzi. Cele mai comune gafe

Sa precizam ca este o grosolanie ca un barbat care cere la telefon o femeie sau o femeie care cere la telefon un barbat sa nu se prezinte sotului, respectiv sotiei acestuia. Va recomandam si: Bunele maniere si igiena personala: "Apa de toaleta nu le e permisa decat acelora care mai intai s-au spalat bine" 20 de reguli de respectat la masa: nu manca nimic cu mana, du mancarea la gura, nu gura la mancare Codul bunelor maniere in mediul digital: cum trebuie sa le urezi la multi ani prietenilor si ce faci cand trebuie sa iti anunti seful ca nu ajungi la birou

acum 78 luni (3 Apr 2017)

Aurelia Marinescu, autoarea celebrei carti " Codul bunelor maniere astazi" ne invata cum sa evitam situatiile jenante:

1. De asemenea, cand chemam pe cineva, nu vom lasa aparatul sa sune mai mult de cinci ori decat in cazuri speciale. Modul in care incepe o conversatie telefonica difera de la o tara la tara si se inscrie intr-un adevarat"cod". La noi, s-a stabilit regula ca cel care suna sa se prezinte, dupa ce, obligatoriu, a spus "Buna ziua!", "Buna seara" sau "Ma scuzati ca va deranjez, sunt Maria Ionescu, pot sa vorbesc cu...". Daca este o conversatie pe teme de serviciu, nu ne vom spune numai numele, ci si profesia "Sunt inginerul Dan Ionescu si as dori savorbesc cu ...". Sa evitam deci situatia extrem de neplacuta ca, nedeclinandu-ne identitatea de la inceput, sa fim chestionati "Dar cine intreaba? Chiar daca persoana pe care o cautam lipseste, nu vom scapa de sentimentul penibil ca aceasta ne evita. trebuie sa fie urmata de numele persoanei care telefoneaza. Sa precizam ca este o grosolanie ca un barbat care cere la telefon o femeie sau o femeie care cere la telefon un barbat sa nu se prezinte sotului, respectiv sotiei acestuia. Nu exista decat putine exceptii de la obligatia de a saluta: apelurile de urgenta: pompieri sau salvare. De asemenea, nu este cazul se ne spunem numele cand cerem o informatie la un oficiu telefonic, la centrala unei institutii, la banca, gara, aeroport. Este de dorit ca durata unei convorbiri sa fie cat mai scurta. Sa nu uitam ca telefonul a fost inventat pentru transmiterea rapida la distanta a unui mesaj important. Daca avem mai multe de spus, alegem calea epistolara sau ne fixam o intalnire.

Cum raspundem

Cand suntem ocupati, curge apa in cada, se prajeste ceva pe foc, nu ne repezim la primul semnal; Si, cum unele activitati nu pot fi intrerupte, este de preferat sa nu raspundem la telefon. Nimic nu ne indreptateste sa-i lasam celui care ne cauta impresia ca ne-a deranjat t... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro