Coca-Cola rupe traditia de 130 de ani prin lansarea unei noi bauturi
De asemenea, noul produs va contine o doza redusa de alcool si va avea mai multe arome, de la kiwi la yuzu. In 1997, presedintele si directorul executiv al The Coca-Cola Company a ajutat la lansarea unitatii Coca-Cola Wine Spectrum, care a fost vanduta in 1983 pentru peste 200 de milioane de dolari.
Compania Coca-Cola intra intr-un nou capitol si pregateste lansarea pe piata din Japonia prima bautura alcoolica produsa sub umbrela brandului, potrivit The Independent. Potrivit sefului diviziei din Japonia, Jorge Garduno, Coca-Cola si-a propus ca pana la finele acestui an sa lanseze o varianta proprie a celebrei bauturi japoneze Chu-Hi, care contine intre 3 si 8% alcool si este preferata in general de femei. De asemenea, noul produs va contine o doza redusa de alcool si va avea mai multe arome, de la kiwi la yuzu. "Desi tot mai multe piete devin din ce in ce mai asemanatoare cu cea din Japonia, cred ca noi avem o cultura unica si speciala, motiv pentru care multe dintre produsele care se nasc aici raman aici", a explicat Garduno. Chiar daca bautura Chu-Hi de la Coca-Cola va fi primul produs alcoolic al companiei, nu este pentru prima data cand numele brandului este implicat in industria alcoolului. In 1997, presedintele si directorul executiv al The Coca-Cola Company a ajutat la lansarea unitatii Coca-Cola Wine Spectrum, care a fost vanduta in 1983 pentru peste 200 de milioane de dolari. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro