CNADNR va fi sparta in acest an in doua companii separate, una de investitii si una de mentenanta. Mamutul de stat are 6.000 de angajati

CNADNR va fi sparta in acest an in doua companii separate, una de investitii si una de mentenanta. Mamutul de stat are 6.000 de angajati

CNADNR, companie-mamut cu sapte directii regionale aflata in subordinea Ministerului Transporturilor, se ocupa in prezent atat de organizarea de licitatii pentru marile proiecte de infrastructura, cat si de activitatea de reparatii, mentenanta si lucrari de deszapezire pe drumurile nationale si judetene.

acum 82 luni (26 May 2016)

CNADNR, companie-mamut cu sapte directii regionale aflata in subordinea Ministerului Transporturilor, se ocupa in prezent atat de organizarea de licitatii pentru marile proiecte de infrastructura, cat si de activitatea de reparatii, mentenanta si lucrari de deszapezire pe drumurile nationale si judetene. Potrivit informatiilor disponibile pe site-ul Ministerului Finantelor, compania avea in anul 2014 un numar de 5.885 de angajati. "Una dintre entitati se va ocupa strict de zona de investitii si autostrazi, iar cealalta de reparatii si mentenanta. Compania a inceput in aceasta luna o ampla restructurare a activitatii, iar un prim pas a vizat reducerea functiilor de conducere, astfel ca din 110 posturi de sefi la nivel central au fost eliminate sapte, iar in teritoriu alte 61. Decizia a fost luata in contextul in care, de la inceputul lunii aprilie mai multi angajati ai companiei au acuzat conducerea de lipsa de eficienta. CNANDR s-a aflat in ultimii ani in centrul mai multor scandaluri, cel mai celebru fiind demolarea unui tronson din autostrada Sibiu-Orastie, care a fost construit prea prost de catre grupul italian Salini Impregilor, desi compania de stat fusese avertizata de nenumarate ori. Concomitent, societatea a fost acuzata ca nu este in stare sa cheltuie sumele alocate de Guvern pentru constructia de autostrazi. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro