CNA a somat Antena 3 pentru ca a preluat interviul cu Ciolos de la Digi 24 fara a cita sursa: "Era de interes public"

CNA a somat Antena 3 pentru ca a preluat interviul cu Ciolos de la Digi 24 fara a cita sursa:

De asemenea, Radu Herjeu a precizat ca gestul facut de Antena 3 este de neinteles, fiind de parere ca nu a fost facut cu "o intentie buna". Cristea a considerat ca "varianta ideala" ar fi fost ca sigla postului Digi 24 sa apara pe durata celor 17 minute preluate de Antena 3, insa a sustinut ca este nevoie de o analiza indulgenta, avand in vedere ca totusi sursa a aparut pe ecran, fie si pentru doar cinci minute.

acum 55 luni (9 Feb 2016)

Pe 22 noiembrie, premierul Dacian Ciolos, proaspat numit in functie, a fost invitat in emisiunea "Impartial" a postului Digi 24 moderata de jurnalistul Luca Niculescu. Mai multe fragmente din interviu au fost preluate si de postul Antena 3, in cadrul emisiunii "Sinteza Zilei", fara insa a se preciza sursa originala. Mai exact, au fost difuzate 17 minute din interviul cu Ciolos (care a durat 53 de minute) si abia dupa 15 minute au intrat primele cadre in care se vedea sigla postului Digi 24. Potrivit raportului de monitorizare al CNA, citat de Mediafax, Mihai Gadea, realizatorul emisiunii "Sinteza zilei", nu a facut precizarea ca materialul ar fi productia unei alte televiziuni, nici inainte, nici dupa difuzarea interviului, ci a afirmat: "Este de fapt primul interviu la televiziune pe care premierul il ofera, motiv pentru care cred ca interesul este mare! Necitarea sursei, un precedent periculos In acest sens, forul audiovizual a decis sa someze public Antena 3, dupa ce subiectul a mai fost discutat si in sedinta din 4 februarie, dar la momentul respectiv nu a fost luata nicio masura de sanctionare, noteaza Mediafax. Rediscutarea cazului a fost facuta la solicitarea membrului CNA Valentin Jucan, care a catalogat aceasta situatie ca fiind "extrem de grava". De asemenea, Radu Herjeu a precizat ca gestul facut de Antena 3 este de neinteles, fiind de parere ca nu a fost facut cu "o intentie buna". Ca om care a lucrat in televiziune 20 de ani, eu nu inteleg gestul. Cine a luat aceasta decizie, nu pot decat sa banuiesc ca ceva nu a fost in regula, ca motivatiile nu pot fi bune. Si va asigur ca Antena 3 fiind printre liderii de audienta in nisa respectiva va fi prima afectata daca celelalte televiziuni vor incepe sa ia de la Antena 3 invitatii si sa-i difuzeze tot asa pe posturile lor", a explicat Herjeu, citat de Paginademedia.ro. Necitarea sursei, "o practica, un trend, nu e bine, dar asa se intampla" Pe de alta parte, Radu Calin Cristea a fost singurul membru care nu a ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro