Citu (PNL) critica Guvernul pentru numarul de zile libere acordate bugetarilor: Afecteaza PIB-ul

Senatorul afirma ca acest lucru va afecta negativ PIB-ul Romaniei, precizand ca, in Uniunea Europeana, doar Bulgaria, Ungaria si Letonia au mai multe zile libere legale decat Romania. Nu va mai spun ce se intampla in institutiile publice in zilele libere cand oamenii spun ca vin la serviciu pentru a fi platiti dublu dar in realitate nu apar niciodata", a explicat Citu si a spus ca este ingrijorat de faptul ca numarul acestor zile se va mari in continuare.

acum 39 luni (12 Aug 2017)

Senatorul afirma ca acest lucru va afecta negativ PIB-ul Romaniei, precizand ca, in Uniunea Europeana, doar Bulgaria, Ungaria si Letonia au mai multe zile libere legale decat Romania. Haideti sa va spun de ce promisiunile premierului in care ne anunta ca deficitul bugetar pe finalul acestui an va ramane in limita de 3% sunt - ca sa-l citez pe carmaci", a scris, sambata, pe Facebook, senatorul liberal. El a precizat ca "balivernele legate de faptul ca vom recupera in urmatoarele 6 luni ce nu s-a facut in primele 6 sunt doar baliverne". Un calcul simplu pentru 2017 ne arata ca pana in acest moment romanii au avut deja 12 zile libere. O verificare simpla arata insa ca prin guvernelor rosii numarul real de zile libere este mai aproape de 30. El a tinut sa sublinieze ca, in Uniunea Europeana, doar Bulgaria, Ungaria si Letonia au mai multe zile libere legale decat Romania, acest lucru afectant PIB-ul Romaniei. "Iar pentru a vedea impactul asupra PIB-ului al zilelor libere legale, un studiu al Centre for Economics and Business Research arata ca cele 8 zile libere legale din Marea Britanie inseamna un PIB mai mic cu 3,2 miliarde lire sterline pe an. Florin Citu a subliniat ca Romania nu se va putea incadra intr-un deficit de sub 3%. "Revenind la Romania, PSD ne spune ca in acest an vom produce un PIB de 816 miliarde lei. Mai avem 650 de miliarde, in conditiile in care luna august este luna de concedii iar statul ofera cu nemiluita", a spus senatorul. Nu va mai spun ce se intampla in institutiile publice in zilele libere cand oamenii spun ca vin la serviciu pentru a fi platiti dublu dar in realitate nu apar niciodata", a explicat Citu si a spus ca este ingrijorat de faptul ca numarul acestor zile se va mari in continuare. "Va las pe dumneavoastra sa judecati daca este normal ca un numar de smecheri angajati la stat sa hotarasca pentru toata Romania cresterea acestui numar de zile in continuare. Mai ales pentru ca nu o fac din convingere, ci doar pur electoral", a mai scris a... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro