Cine este Liviu Uruc, partenerul lui Sebastian Ghita ajuns patronul celei de-a doua companii romanesti de outdoor, ca marime

La doar 34 de ani, Liviu Mircea Uruc este, potrivit datelor oficiale, unul dintre cei mai importanti oameni de afaceri din industria outdoor din Romania. Tanarul controleaza Affichage Romania, a doua mare companie nationala de panotaj, creditata de BRAT cu 23% dintr-o piata de 30 de milioane de euro pe an. Primariile primeau puterea de a scoate panourile publicitare din centrele oraselor, inclusiv de pe proprietati private, daca acestea incalcau principii arhitecturale si de urbanism, dar si obligatia de a scoate la licitatie toate spatiile publice pe care le detin in acest scop.

acum 55 luni (22 Mar 2016)

La doar 34 de ani, Liviu Mircea Uruc este, potrivit datelor oficiale, unul dintre cei mai importanti oameni de afaceri din industria outdoor din Romania. Tanarul controleaza Affichage Romania, a doua mare companie nationala de panotaj, creditata de BRAT cu 23% dintr-o piata de 30 de milioane de euro pe an.

Fost angajat al RTV, Liviu Uruc obisnuieste de altfel, sustin surse contactate de Gandul, sa isi faca deseori aparitia in birourile sefilor postului tv aflat sub influenta lui Sebastian Ghita.

In urma unei tranzactii de peste 160.000 de euro, compania Boyana Business Service Eood, reprezentata de Rene Rosenberg, care a ocupat functia de CEO Affichage, si-a cesionat 29,999993% din capitalul social al Affichage catre Liviu Mircea Uruc.

Affichage Romania, care detine o cota de piata de pana la 24%, i-a sustinut pe panourile din Bucuresti campania electorala la alegerile prezidentiale lui Victor Ponta, in toamna anului 2014.

Pe langa Affichage Romania, Uruc mai detine numeroase companii, toate activand in publicitate si media: BIROUL DE TRANZACTII SI COMERT BTC SRL, CHURCHILL MEDIA SRL, EFECT MEDIA SRL, ESROM CIVITAS OUTDOOR SRL, IMAGE FACTORY MEDIA SRL, MULTIRECLAMA SRL, OUTDOOR MEDIA SRL, REAL MEDIA VISION SRL, ROMANIAN BILLBOARD NETWORK SA, TAKE MEDIA SRL si TOPMEDIA GRUP SRL. Campanie electorala pentru Victor Ponta

Gandul.info a relatat cum a fost avantajata compania lui Liviu Uruc de Victor Ponta, care, la randul sau, i-ar fi dat o mana de ajutor premierului in campania electorala pentru prezidentiale.

Cu 10 luni inaintea campaniei electorale pentru alegerile prezidentiale din noiembrie 2014, Parlament promulgase o lege care urma sa impuna, din prima zi a anului electoral, reguli stricte care ar fi anulat, asa cum se estima in piata de publicitate, peste jumatate din spatiile de panotaj din marile orase din tara. Primariile primeau puterea de a scoate panourile publicitare din centr... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro