Cinci alimente comune in dietele online care ingrasa. Ce produse la care nu ne-am fi gandit au foarte multe calorii

Cinci alimente comune in dietele online care ingrasa. Ce produse la care nu ne-am fi gandit au foarte multe calorii

Toate au foarte mult zahar in compozitie, astfel ca un bol de 200 de ml de cereale cu lapte poate fi o bomba calorica. Daca consumam 50 de ml pe zi nu este o problema, insa daca ne facem zilnic un pahar de suc de 200 de ml, atunci consumam foarte mult zahar. Daca mancati 100 de grame de astfel de fructe este ca si cum ati manca o friptura cu cartofi sau o jumatate de paine", mai spune nutritionistul.

acum 43 luni (3 Apr 2017)

"Mezelurile, in general, sunt nocive pentru sanatate deoarece ingrasa mult, au foarte multa sare si sunt pline de chimicale. Tot ce inseamna prajala in ulei trebuie consumat cu moderatie, la fel ca si produsele de tip fast-food si dulciurile.

Exista insa si alimente pe care le consumam des si despre care habar nu avem cat de multe calorii contin. Nu sunt neaparat pline de chimicale, dar au foarte mult zahar in compozitie. Un iaurt de 100 de grame poate avea chiar 3-4 lingurite de zahar. Caloric vorbind este ca si cum am manca trei felii de paine.

Cerealele si sucurile sunt un atac la silueta

Micul dejun care consta in cereale cu lapte poate avea foarte multe calorii. In comert sunt zeci de feluri care de care mai gustoase. Toate au foarte mult zahar in compozitie, astfel ca un bol de 200 de ml de cereale cu lapte poate fi o bomba calorica. Si cerealele simple care nu au un gust foarte bun pot sa ingrase, dar mult mai putin. De aceea sunt alegerea potrivita.

Sucurile, chiar si naturale au destul de multe calorii. "Sucurile din comert, fie ca sunt cu acid sau fara ingrasa foarte mult. Chiar daca le evitam si alegem varianta naturala, asta nu inseamna ca am scapat de calorii. Si sucurile naturale au zahar destul de mult si depinde de cantitatea pe care o bem. Daca consumam 50 de ml pe zi nu este o problema, insa daca ne facem zilnic un pahar de suc de 200 de ml, atunci consumam foarte mult zahar. Este simplu: pentru un pahar de suc se consuma cam sase fructe.

Fructe si legume care ingrasa

Fructele sunt mereu o alegere sanatoasa, dar unele dintre ele ingrasa mult. "Bananele, prunele, strugurii sau mango au multe calorii si de aceea nu sunt recomandate a fi consumate zilnic. Daca mancati 100 de grame de astfel de fructe este ca si cum ati manca o friptura cu cartofi sau o jumatate de paine", mai spune nutritionistul. "Legumele sunt sanatoase, dar unele dintre ele au destul de multe calorii. Cartofii, maza... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro