Cinci alimente bune pentru protejarea ficatului nostru

Cinci alimente bune pentru protejarea ficatului nostru

Una din primele reguli pentru un ficat sanatos este evitarea unor factori de risc printre care alcoolul in exces, grasimile, dar mai ales pierderea noptilor si privarea de somn.

acum 71 luni (25 Oct 2014)

Una din primele reguli pentru un ficat sanatos este evitarea unor factori de risc printre care alcoolul in exces, grasimile, dar mai ales pierderea noptilor si privarea de somn.

Varza Kale

Toate alimentele din gama cruciferelor au un continut ridicat de substante nutritive. Continutul diminuat de potasiu este indicat pentru ca ajuta in procesul de insanatosire a unui ficat "obosit" din cauza privarii de somn si a unei alimentatii necorespunzatoare.

Ceapa

La fel ca si usturoiul, ceapa are o baza de substante antioxiante care ajuta la lupta impotriva celulelor canceroase si imbunatatirea activitatii cardiovasculare. In momentul in care ceapa este consumata proaspata, aceasta leguma devine un antiinflamator vital in procesul de tratare a afectiunilor la nivelul ficatului.

Coacazele

Chiar daca toate fructele de padure comestibile sunt sanatoase si bogate in antioxidanti, coacazele merita o mentiune speciala datorita proprietatii lor unice de a lupta impotriva infectiilor tractului urinar. Prin cresterea aciditatii urinei, coacazele contribuie la sanatatea organismului prin faptul ca bacteriile nu reusesc sa ramana atasati de peretii vezicii urinare.

Sfecla rosie

Sfecla rosie este bogata in flavonoizi care imbunatatesc functiile hepatice. Poate fi consumata in stare cruda prin pregatirea diferitor feluri de salate sau sub forma de suc. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro