CFR inaugureaza 146 de kilometri de cale ferata modernizata in 2017, pe care trenul va circula cu 160 km/ora

Intr-un raspuns oficial la solicitarea "Romaniei libere", compania nationala de cai ferate CFR SA se scuza pentru intarzierea proiectului invocand modificarile legislatiei, nivelul ridicat al panzei de apa freatica in zona Curtici, modificari in constructia nivelului superior al pasarelei Arad, obtinerea autorizatiei ISU pentru securitate la incendiu pentru cladirea de mentenanta si pasarela din Gara Arad si, in fine, verificari si testari suplimentare dupa implementarea sistemului de semnalizare ERTMS (European Rail Traffic Management System).

acum 82 luni (1 Dec 2016)

Chiar daca sunt mai putin in lumina reflectoarelor, proiectele de modernizare a caii ferate incep sa se miste mai bine in comparatie cu cele de constructie a autostrazilor.

Proiectele de modernizare a cailor ferate au avut un moment de stagnare, insa acum au inceput sa se vada rezultatele.

Un tronson de 52 km intre Curtici (frontiera cu Ungaria) si Radna va fi gata chiar in acest an, drept pentru care pe aici trenurile vor "zburda" cu pana la 160 km/ora.

Daca insa privim mai atent, constatam ca lucrarile, care la finele lunii octombrie erau realizate in proportie de 96%, au inceput inca din martie 2012 si au costat 1,33 miliarde de lei.

Intr-un raspuns oficial la solicitarea "Romaniei libere", compania nationala de cai ferate CFR SA se scuza pentru intarzierea proiectului invocand modificarile legislatiei, nivelul ridicat al panzei de apa freatica in zona Curtici, modificari in constructia nivelului superior al pasarelei Arad, obtinerea autorizatiei ISU pentru securitate la incendiu pentru cladirea de mentenanta si pasarela din Gara Arad si, in fine, verificari si testari suplimentare dupa implementarea sistemului de semnalizare ERTMS (European Rail Traffic Management System). ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro