Cele mai simple exercitii pentru slabit

Cele mai simple exercitii pentru slabit

Antrenoarea de fitness ne indeamna sa nu subapreciem eficienta pe care o au cele mai simple exercitii pentru slabit si recomanda sa le includem in programul de slabire E adevarat, exercitiile cu greutati s-au dovedit a fi mai eficiente in intensificarea si accelerarea metabolismului, dar uneori, spune fiziologul, folosirea greutatii propriului corp este mai indicata. De asemenea, ele imbunatatesc dezvoltarea masei musculare, care, se stie, duce la o ardere accelerata a caloriilor, ceea ce inseamna ca vei scapa mai rapid si mai usor de excesul de grasime atat de inestetic. FOTO pixgood.com Cele mai simple exercitii pentru slabit: Step-arobic Este un stil de aerobic care presupune urcarea si coborarea de pe un suport, in pasi de dans.

acum 59 luni (17 Jan 2015)

Daca sa dai cateva kilograme jos si sa-ti conturezi frumos silueta, dar nu ai timp sa mergi la sala, nu te descuraja.

"Nu conteaza unde lucram, important este cat de des facem exercitiile si sa ne asiguram ca ele sunt executam corect", sustine fiziologul Andrea Doepker-Gavidia, un antrenor de fitness din orasul Saskatoon, Canada. Antrenoarea de fitness ne indeamna sa nu subapreciem eficienta pe care o au cele mai simple exercitii pentru slabit si recomanda sa le includem in programul de slabire

E adevarat, exercitiile cu greutati s-au dovedit a fi mai eficiente in intensificarea si accelerarea metabolismului, dar uneori, spune fiziologul, folosirea greutatii propriului corp este mai indicata. Si asta pentru ca, in cazul persoanelor mai putin montate sa-si duca obiectivul pana la capat, cresterea gradului de dificultate ar putea favoriza renuntarea la antrenamente. Cele mai simple exercitii pentru slabit: Genuflexiunile

Desi par banale, genuflexiunile nu lucreaza numai muschii picioarelor, ci si pe cei fesieri, ai partii inferioare a spatelui sau ai abdomenului, mai ales daca incordezi abdomenul in timp ce iti lasi corpul in jos. De fapt, din cei aproximativ 400 de muschi din corpul omenesc, la o genuflexiune corect efectuata sunt folositi cam 200.

Mai mult, genuflexiunile contribuie la reglarea nivelului de glucoza si la buna functionare a metabolismului lipidic, diminuand riscul de diabet, boli cardiovasculare sau obezitate. De asemenea, ele imbunatatesc dezvoltarea masei musculare, care, se stie, duce la o ardere accelerata a caloriilor, ceea ce inseamna ca vei scapa mai rapid si mai usor de excesul de grasime atat de inestetic.

Nota: o genuflexiune corecta presupune ca soldurile sa coboare cel putin la acelasi nivel cu genunchii, astfel incat o lini trasata intre genunchi si articulatia soldului sa fie paralela cu podeaua. Cele mai simple exerc... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro