Cel mai valoros brand sportiv al planetei

Cel mai valoros brand sportiv al planetei

LeBron James, dublu campion al NBA cu echipa Miami Heat (2012, 2013), care din acest sezon va evolua la formatia Cleveland Cavaliers, este evaluat de publicatia din Statele Unite la 37 milioane dolari, cu 10 milioane mai mult fata de anul trecut.

acum 62 luni (9 Oct 2014)

LeBron James, dublu campion al NBA cu echipa Miami Heat (2012, 2013), care din acest sezon va evolua la formatia Cleveland Cavaliers, este evaluat de publicatia din Statele Unite la 37 milioane dolari, cu 10 milioane mai mult fata de anul trecut. El a reusit sa-l devanseze pe Woods, care a dominat aceasta ierarhie incepand din 2007, dar a carui valoare a scazut anul acesta la 36 milioane dolari (cu 10 milioane mai putin comparativ cu 2013).

Intr-o situatie asemanatoare se afla si tenismanul elvetian Roger Federer, jucator cu 17 titluri de Mare Slem in palmares, al carui brand a scazut anul acesta la 32 milioane dolari. Cei trei sunt urmati de jucatorul american de golf Phil Mickelson (29 milioane dolari)

Forbes stabileste anual clasamentul celor mai valoroase 10 branduri la patru categorii din lumea sportului: afaceri, evenimente, echipe si sportivi. ... Citeste intreg articolul pe realitatea.ro