Cea mai sanatoasa hrana pentru o inima fericita. Ce trebuie sa mananci ca sa reglezi tensiunea

Cea mai sanatoasa hrana pentru o inima fericita. Ce trebuie sa mananci ca sa reglezi tensiunea

De asemenea, rosiile sunt bogate si in crom, care stabilizeaza nivelul de zahar din sange, ceea ce inseamna ca impiedica formarea de depozite de grasime. Sucul de rosii este o sursa importanta de vitamine, minerale si antioxidanti puternic si contine cantitati mari de vitamina A si C. "Semintele de floarea soarelui sunt o sursa foarte buna de proteine, energizeaza si incalzesc intregul corp, ajuta in fluidizarea circulatiei sanguine si mentin activitatea organelor cheie ale organismului, precum ficatul si glandele suprarenale", explica medicul.

acum 45 luni (26 Jun 2017)

Medicii spun ca e de preferat sa fie evitate pranzurile copioase, bauturile alcoolice si cafeaua. Acestea sunt admise in cantitati moderate, dar nu vor fi consumate de persoanele care sufera de insomnii, palpitatii, stari de agitatie.

"Stiut fiind ca hipertensiunea arteriala (HTA) este factor de risc pentru ateroscleroza intre altele, din alimentatie vor fi evitate grasimile naturale, alimentele care maresc acidul uric in sange (sardele, carnuri tinere, vanat) si fumatul. Este foarte important de stiut ca, de multe ori, tratarea hipertensiunii arteriale si a afectiunilor cardiace incepe cu schimbarea stilului de viata.

De altfel, aceleasi recomandari sunt valabile si pentru oamenii sanatosi. Conflictele, starile de manie, stresul sunt motive de agravare a suferintei. Medicii spun ca din dieta hipertensivului nu trebuie sa lipseasca vitaminele si antioxidantii, potasiu si magneziu, carnea fiarta sau la gratar, fructe, legume si lactate.

Se reduce riscul de infarct

Studiile au demonstrat ca fibrele pot inlatura colesterolul rau, iar consumul lor regulat poate reduce riscul de infarct cu pana la 50%. Smochinele nu contin sodiu, in schimb sunt o sursa importanta de potasiu, de aceea scad tensiunea arteriala. Beneficiile pentru sanatate pot fi atribuite continutului de minerale si de vitamine. Nu numai ca sunt gustoase, dar au si o serie de avantaje pentru mentinerea sanatatii. Dintre legumele care sunt indicate hipertensivilor, rosiile de afla pe primul loc, fiind urmate de spanac, sparanghel, varza, selina, bame, cartofi, fasole.

Rosiile, sursa de energie

Rosiile contin biotina, care mai este cunoscuta si drept vitamina B7, sursa de energie pentru organism, astfel incat acesta sa aiba forta necesara sa arda grasimile. De asemenea, rosiile sunt bogate si in crom, care stabilizeaza nivelul de zahar din sange, ceea ce inseamna ca impiedica formarea de depozite de grasime. Cu un bogat continut de sodium, po... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro