Ce sunt inflamatiile si cum pot fi combatute: legumele care fac minuni

Ce sunt inflamatiile si cum pot fi combatute: legumele care fac minuni

Salata contine importante depozite de vitamina C, E, B6 si acid folic, nutrienti-cheie care mentin un sistem imunitar sanatos si reduc riscul de obezitate, boli cardiace si alte boli cronice. Semintele de chia furnizeaza energie Semintele de in, canepa si chia sunt bogate in acizi grasi omega 3, antioxidanti, fibre, proteine si minerale esentiale. Datorita continutului bogat in proteine de calitate, acizi grasi omega-3 si multitudinea de vitamine si minerale, semintele de chia furnizeaza energie pe tot parcursul zilei si previn inflamatiile in corp.

acum 48 luni (14 Apr 2016)

Aceasta, considerata inamicul nr.1 al organismului, este, de fapt, un raspuns imun la o infectie, o iritatie sau o leziune, pe fondul unei imunitati scazute.

"Semnele de inflamatie includ roseata, umflarea articulatiilor, senzatie de caldura, rigiditate si dureri articulare. Oboseala, febra, durerile de cap si pierderea poftei de mancare pot fi simptome ale inflamatiei. Acesti indicatori ai inflamatiei ajuta si la prezicerea riscului de a dezvolta anumite tipuri de boli", explica dr. Mai mult, vitaminele A, C si K continute de aceste legume protejeaza impotriva stresului oxidativ.

Salata in stare cruda este buna pentru mentinerea continutului intestinal umed, totusi cei cu intestine inflamate trebuie sa o consume cu grija, este de parere nutritionistul american Henry Bieler in cartea sa "Mancarea este cel mai bun medicament". De asemenea, se pare ca enzimele naturale care se gasesc in salata ajuta la o digestie buna si previn stresarea organismului.

Salata contine importante depozite de vitamina C, E, B6 si acid folic, nutrienti-cheie care mentin un sistem imunitar sanatos si reduc riscul de obezitate, boli cardiace si alte boli cronice. Mai mult, jumatate dintre noi nu avem cantitatile necesare din acesti nutrienti, asa ca beneficiile consumului de salata verde sunt cu atat mai evidente.

Nucile previn atacul de cord

Si nucile fac minuni in organism. Mineralele continute de nuci: mangan, fier, cupru, potasiu, magneziu, zinc si selenium au rol antiinflamator si efect anticancerigen. Contin un complex de vitamine, grasimi si proteine, astfel incat consumul lor previne ingrosarea arterelor, bolile de inima si producerea unui atac vascular cerebral.

"Nucile au de asemenea un continut bogat in saruri de potasiu, fosfor, calciu, saruri de sodiu, fier, magneziu, cupru. Nucile sunt bogate in vitamina E, dar contin intr-o proportie mai mica si vitaminele A... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro