Ce spun politistii despre solutia Gabrielei Firea ca biciclistii sa mearga pe linia de tramvai: Se expun riscului de a fi loviti de tramvaie sau autobuze

Ce spun politistii despre solutia Gabrielei Firea ca biciclistii sa mearga pe linia de tramvai: Se expun riscului de a fi loviti de tramvaie sau autobuze

In incercarea de a onora promisiunile facute bucurestenilor in campania electorala, primarul general al Capitalei, Gabriela Firea avanseaza noi solutii pentru rezolvarea traficului de cosmar, care a propulsat Bucurestiul direct pe prima pozitie in topul celor mai aglomerate orase ale Europei, inaintea unor metropole precum Moscova, Londra sau Paris. O alta masura utila ar fi anularea mijloacelor de transport in comun acolo unde acestea sunt dublate de metrou sau tramvai (de exemplu, Bulevardul Stefan cel Mare, intre Piata Iancului si Piata Victoriei", spune George Manciu.

acum 77 luni (8 Jan 2018)

In incercarea de a onora promisiunile facute bucurestenilor in campania electorala, primarul general al Capitalei, Gabriela Firea avanseaza noi solutii pentru rezolvarea traficului de cosmar, care a propulsat Bucurestiul direct pe prima pozitie in topul celor mai aglomerate orase ale Europei, inaintea unor metropole precum Moscova, Londra sau Paris. Astfel, saptamana trecuta, primarita a anuntat ca doreste sa transforme linia de tramvai in banda unica pentru tramvaie, autobuze, ambulante si biciclete. Capcane pentru soferi Problema este ca cele mai multe linii de tramvai sunt adevarate capcane pentru masini. "Nu poti lua in calcul accesul biciclistilor pe liniile unice de tramvai. Cea mai mica dezechilibrare a biciclistului, cauzata in special de calitatea liniilor de tramvai, poate fi tragica. Sa nu uitam ca se investeste doar in gardurile de protectie, nu si in refacerea liniilor. Riscul pentru biciclisti este foarte mare si sa fie loviti de tramvai", a explicat, pentru "Adevarul", George Manciu, fost director executiv al Directiei de Transporturi din cadrul Primariei Capitalei. Nici politistii de la Rutiera nu sunt de acord cu culoarele unice pentru tramvaie, autobuze, ambulante si biciclete. "Nu au cum sa circule autobuzele sau troleibuzele pe linia de tramvai. Pe de alta parte, autobuzul opreste in statie, tramvaiul trebuie sa opreasca si el in spatele lui, in conditiile in care nu are statie acolo. In plus, ar trebui refacut tot terasamentul liniilor de tramvai, adica vorbim de costuri considerabile. In afara de cateva linii, care au fost modernizate recent, precum 32 in Rahova sau 36, in Pantelimon, si care s-ar preta la asta, restul trebuie reabilitate total", arata un expert din cadrul Politiei Rutiere. Cat despre biciclete pe linia de tramvai, nici nu poate fi vorba. "In cazul biciclistilor pe linia de tramvai... Foarte usor poti sa aluneci pe sina de tramvai si sa cazi, chiar si cand e uscat afara, dar pai atunci cand e umed. Pe de alta parte, se expun ri... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro