Ce miscare facem in cele 30 de minute recomandate zilnic? Conditii pentru a se vedea rezultate

Ce miscare facem in cele 30 de minute recomandate zilnic? Conditii pentru a se vedea rezultate

Auzim zi de zi peste tot ca 30 de minute de miscare pe zi sunt recomandate pentru un stil de viata mai sanatos. In functie de cat de obisnuit este corpul cu efortul si cu sportul, dupa cele 30 de minute de miscare sub forma exercitiilor amintite anterior, fiecare poate sa continue cu exercitii dedicate anumitor grupe de muschi, cu antrenamente mai dure, pentru ca tot corpul este incalzit si presiunea sangelui a crescut, ritmul cardiac a crescut si omul este pregatit pentru a depune mai mult efort.

acum 41 luni (26 Jun 2016)

Auzim zi de zi peste tot ca 30 de minute de miscare pe zi sunt recomandate pentru un stil de viata mai sanatos. Ne ajunge o jumatate de ora de plimbare de acasa la munca si inapoi sau e nevoie de mai mult de atat? Daca avem un job care presupune multa miscare, mai avem nevoie de cele 30 de minute de miscare pe zi?

Raspunsurile la aceste intrebari le-a avut antrenorul de la sala de fitness Grand Fitness Nicu Vonet: "Nu exista categorie de persoane care trebuie sa faca miscare sau nu trebuie si nici varsta, de mic ar trebui invatat copilul. E miscarea aia de 30 de minute minim recomandata si pe urma vine miscarea de necesitate, daca ai o problema. Daca drumul nostru de acasa la munca si inapoi, facut pe jos, dureaza 30 de minute, acesta reprezinta miscare, dar nu este una elementara, ci una care oricum intra in programul zilnic si pe care corpul nu o mai asimileaza ca si efort ci ca si normalitate. Mersul pe jos la munca si de la munca nu poate fi considerata miscare pentru ca nu este controlata si nu este constienta, nu este axata pe o grupa de muschi sau alta.

Cele 30 de minute de miscare pe zi pot si facute oriunde si sub orice forma, considera Nicu Vonet. Se poate face acasa, la sala, in aer liber, miscarea poate fi reprezentata de miscarile acelea pe care le faceam de incalzire la orele de educatie fizica la scoala, miscarile de gat, de incheieturi, fandari, genuflexiuni, cateva flotari.

In functie de cat de obisnuit este corpul cu efortul si cu sportul, dupa cele 30 de minute de miscare sub forma exercitiilor amintite anterior, fiecare poate sa continue cu exercitii dedicate anumitor grupe de muschi, cu antrenamente mai dure, pentru ca tot corpul este incalzit si presiunea sangelui a crescut, ritmul cardiac a crescut si omul este pregatit pentru a depune mai mult efort.

Alergatul, mersul pe bicicleta, un sport de echipa, facute timp de o jumatate de ora pot reprez... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro