Ce manevre folosesc clientii fara bani in cluburile de fite pentru a parea bogati. "A venit unul si-mi arata cu cheia de la masina ce bautura vrea"
Dupa ce termini sticla de bautura, sa zicem de apa, continutul poate fi inlocuit de apa luata de la robinetul de la baie - San Robineto, cum este numita in argoul de club. Strainii cu bani consuma dublu cat tot restul clientilor care vor sa apara si ei in poze", spune un obisnuit al cluburilor de noapte, unde o Cola mica de 0,33 ml costa 15 lei minimum, iar o sampanie are un pret minim de 500 lei. Sticla uriasa a fost pazita de agenti de securitate FOTO VIDEO Scene de cosmar in Mamaia cu elicopterul trimis sa aduca invitati la un club de fite.
In primul rand, incalzirea se face dinainte de a iesi in club. Cateva pahare de bautura te aduc intr-o stare euforica, numai buna de distractie, de la care nu trebuie sa mai consumi mult - nici alcool, deci nici bani.
In club, un truc des folosit este sa comanzi o bautura ieftina de care sa tragi toata noaptea. Sau o bautura ieftina, de exemplu un Prosecco oarecare, care sa-ti fie adusa la masa cu artificii, ca sa fie considerata scumpa; Pentru o comanda mai consistenta, bautura iti este livrata la masa - la cerere - cu roaba plina de gheata, pe post de frapiera. Conteaza momentul aducerii sticlei cu artificii, lumea filmeaza, pui pe Facebook, faci un selfie, apoi o lasi "la rece", iar lumea din jur nu mai stie ce bei, de fapt.
Dupa ce termini sticla de bautura, sa zicem de apa, continutul poate fi inlocuit de apa luata de la robinetul de la baie - San Robineto, cum este numita in argoul de club.
Tot pentru imagine, baietii cumpara de la ateliere de brichete si chei, brelocuri cu marca Audi, Mercedes, BMW, Porsche etc. Pus pe masa la vedere sau invartit in degete, brelocul "de firma" poate arata ca esti proprietarul unui bolid, desi nu vei putea conduce pe nimeni acasa cu o astfel de masina. "A venit unul si-mi arata cu cheia de la masina ce bautura vrea. Negocierile de afaceri imaginare in care se aduc in discutie sume cu multe zerouri se poarta la telefon.
Masini scumpe obisnuiau sa-si cumpere si cei care lucrau intr-un club de top, numai din bacsisuri. "Se lasa spaga la greu, adunai mii de euro. ANAF-ul a fost prezent pe litoral in fiecare zi din minivacanta de 1 Mai, de la Mamaia Nord la Vama Veche.
Din estimarile mondenilor autohtoni, 1% din clientela il reprezinta strainii cu bani in cautare de locuri noi, exotice si senzatii tari. Pentru ei conteaza mai mult afterparty-ul, petrecerea privata de dupa petrecerea din club, asa-intitulatele "p... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro