Ce alimente ar trebui sa nu mancam inainte de culcare pentru a avea un somn linistit si pentru a nu lua in greutate

Ce alimente ar trebui sa nu mancam inainte de culcare pentru a avea un somn linistit si pentru a nu lua in greutate

"Putem sa avem un mic-dejun mai consistent, sa mancam ceva mai mult la prima masa a zilei, putem sa consumam proteine sau oua...o bucata de carne este in regula, insa nu si inainte de culcare, cand sunt recomandate alimentele care se digera usor si care, pe langa faptul ca sunt hranitoare, nu ne vor da batai de cap dupa cateva ore de somn, crampe sau dureri de stomac.

acum 63 luni (15 Feb 2016)

Nu este bine sa mergi la culcare daca inainte nu ai mancat nimic. Insa unele alimente nu iti vor face somnul mai dulce, de aceea este bine sa stii de ce sa te feresti. Corpul are nevoie de pauza pe timp de noapte, iar digestia nu trebuie sa faca exceptie. Printre alimentele care sunt interzise inainte de culcare se numara mancarea de tip fast-food, dar si ciocolata. De asemenea, nutristionistii ne sfatuiesc sa stam departe de alimentele picante si sosurile condimendate care pot ingreuna digestia. Pe cat sunt de bune, pe atat sunt de calorice.

"Putem sa avem un mic-dejun mai consistent, sa mancam ceva mai mult la prima masa a zilei, putem sa consumam proteine sau oua...o bucata de carne este in regula, insa nu si inainte de culcare, cand sunt recomandate alimentele care se digera usor si care, pe langa faptul ca sunt hranitoare, nu ne vor da batai de cap dupa cateva ore de somn, crampe sau dureri de stomac.

Pe locul al doilea in lista nutritionistilor se situeaza pizza, aliment care din nefericire pe cat de gustos este, pe atat de greu de digerat, nu doar pentru ca blatul este greu de digerat, fiind din faini, ci si mezelurile, carnea sau sosul picant sau cu usturoi nu este recomandat inainte de culcare.

O pizza medie contine aproximativ 650 de calorii, sa nu mai vorbim ca dupa astfel de alimente apare si setea care ne poate trezi din somn. Bomboanele sunt si ele interzise seara, nu doar pentru cei care vor sa tina greutatea sub control, ci si pentru persoanele care nu au nici o problema in a se ingrasa. Din cauza continutului mare de zahar, pe cat de dulci sunt, pe atat de multe cosmaruri ne pot provoca.

Legumele precum ceapa, brocoli sau varza sunt si ele indicate a fi consumate mai degraba la pranz sau la cina si nu seara tarziu, deoarece contin fibre insolubile care sunt greu de digerat.

Prajelile, sosurile, maioneza, smantana, painea, dulciuri... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro