Carmen Dan il critica pe premierul Grindeanu: Este premierul nimanui. Nimeni nu i-a dat o foaie si un pix sa noteze propuneri de ministri

Citeste si: Ministrul demisionar de la Interne, Carmen Dan: MAI inca isi face treaba, chiar daca, pe plan politic, s-a ajuns la o situatie pe care nici ministrii si nici conducerea PSD nu au generat-o Coalitia de guvernare PSD - ALDE a decis, miercuri, retragerea sprijinului politic pentru Guvern si i-a cerut demisia premierului. Nu eu am fost la partide de tenis si nici la sprituri cu reprezentanti SRI Prim-ministrul Sorin Grindeanu a reiterat, joi, ca nu va demisiona, respingand aluziile alimentate de Liviu Dragnea, cu privire la asocierea sa cu serviciile secrete.

acum 41 luni (16 Jun 2017)

Ministrul demisionar al Internelor, Carmen Dan, a afirmat, vineri, intr-o conferinta de presa, ca Sorin Grindeanu "este un premier al nimanui". Este un premier al nimanui", a mai spus ea, precizand ca vor exista mai multe propuneri (n.r - de premier) si ca fiecare membru PSD isi va spune parerea. Nimeni nu i-a dat domnului Grindeanu o foaie si un pix si i-a spus: Noteaza nume de ministri. Va garantez ca nu este asa", a spus Carmen Dan. Nu imi dau seama cine e in spate, dar e o coordonare profesionista

Presedintele PSD, Liviu Dragnea, a anuntat, joi, ca motiunea de cenzura impotriva Guvernului Grindeanu va fi depusa, luni, la Parlament.

Totodata, ea a mai precizat ca ministrii si-au dat demisia din Cabinetul lui Sorin Grindeanu "din solidaritate" si ca "nu sunt intamplatoare".

"Am vrut sa dam un mesaj foarte clar ca nu mai putem functiona in aceasta formula. Acest program de guvernare nu e al domnul Grindeanu, ci al partidului, in interesul romanilor, pentru ca trebuia implementat unitar (...).

"Aceasta decizie de a demisiona a fost o decizie pe care nu am discutat-o inainte. A fost o reactie de solidaritate, prin care am vrut sa transmitem ca ne dorim dialog, sa se caute si sa se gaseasca solutii. Citeste si: Ministrul demisionar de la Interne, Carmen Dan: MAI inca isi face treaba, chiar daca, pe plan politic, s-a ajuns la o situatie pe care nici ministrii si nici conducerea PSD nu au generat-o

Coalitia de guvernare PSD - ALDE a decis, miercuri, retragerea sprijinului politic pentru Guvern si i-a cerut demisia premierului. Nu eu am fost la partide de tenis si nici la sprituri cu reprezentanti SRI

Prim-ministrul Sorin Grindeanu a reiterat, joi, ca nu va demisiona, respingand aluziile alimentate de Liviu Dragnea, cu privire la asocierea sa cu serviciile secrete.

Premierul Sorin Grindeanu a declarat, miercuri seara, ca nu isi da demisia si ca i s-a propus sefia mai multor institutii ale statului, doar ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro