Carmangerie ca pe vremea bunicilor. Ce comoara au gasit in podul casei urmasii unui macelar din perioada interbelica

Carmangerie ca pe vremea bunicilor. Ce comoara au gasit in podul casei urmasii unui macelar din perioada interbelica

Peste drum de vechea macelarie, exact la rascruce de drumuri, au construit o casa in stil traditional si au deschis in urma cu doi ani o carmangerie pe care au botezat-o dupa numele bunicului: "La Nea Gica mestesugul merge mai departe". Tata a mostenit acest talent de la el si am zis sa incepem o afacere de care suntem tare mandri acum", spune Gabriel Puscoiu, care, la cei 29 de ani ai sai, vrea sa dovedeasca ca, chiar daca administreaza o afacere micuta, de familie, poate sa fie una de succes. Un kilogram de carnati costa intre 18 si 24 de lei, pastrama se vinde cu 29 de lei iar kaiserul cu 23 de lei.

acum 28 luni (3 Jan 2017)

In urma cu 80 de ani, in perioada interbelica, un batran macelar, Nea Gica, era cautat in zona pentru produsele sale din carne si mestesugul sau in prepararea acestora, totul fiind facut in stil traditional romanesc.

Poate ca de Nea Gica nu s-ar mai fi stiut astazi prea multe daca in urma cu cativa ani urmasii sai nu ar fi gasit in podul casei acestuia un caiet cu retete, in care batranul macelar si-a insirat toate secretele meseriei sale.

Peste drum de vechea macelarie, exact la rascruce de drumuri, au construit o casa in stil traditional si au deschis in urma cu doi ani o carmangerie pe care au botezat-o dupa numele bunicului: "La Nea Gica mestesugul merge mai departe". Tata a mostenit acest talent de la el si am zis sa incepem o afacere de care suntem tare mandri acum", spune Gabriel Puscoiu, care, la cei 29 de ani ai sai, vrea sa dovedeasca ca, chiar daca administreaza o afacere micuta, de familie, poate sa fie una de succes.

Nu si-au facut reclama, dar lumea a aflat repede de ei, pentru ca produsele pe care scot la vanzare timp de trei zile pe saptamana, joia, vinerea si sambata, sunt la mare cautare. In celelalte trei zile, lunea, martea si miercurea, intreaga familie, formata din tata, mama, fiu si viitoarea lui sotie munceste la transat, preparat, afumat, la umplut de carnati si salamuri. Sunt excelente iar la pret de departe este mai bine comparativ cu alte produse de pe piata din Focsani.

"Cel mai important este ca aceste produse plac tuturor membrilor familiei,lucru destul de rar intalnit in familia mea", spune si Raluca, o alta clienta a magazinului

Semn ca oamenii au inteles importanta consumului produselor traditionale, care nu se supun legilor consumeriste, de vanzare in cantitati industriale, ci doresc doar produse proaspete, calitative. Avem o gama larga de produse traditionale romanesti si noi incercam sa ne aliniem cerintelor de... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro