Care sunt televiziunile care au furat startul exit-poll-urilor

Care sunt televiziunile care au furat startul exit-poll-urilor

Postul de stiri al RCS, Digi 24, a inceput sa prezinte rezultatele sondajului cu cateva minute inaintea orei 21:00, fara insa a preciza numele candidatilor.

acum 61 luni (3 Nov 2014)

Postul de stiri al RCS, Digi 24, a inceput sa prezinte rezultatele sondajului cu cateva minute inaintea orei 21:00, fara insa a preciza numele candidatilor. Cu aproape un minut inainte de inchiderea sectiilor de vot, Cosmin Prelipceanu, redactorul sef al Digi 24, prezenta deja rezultatele exit-poll-urilor, alaturi de imaginile primilor doi clasati: Victor Ponta si Klaus Iohannis, scrie Paginademedia.ro.

De asemenea, Romania TV a folosit o alta metoda pentru a da rezultatele inaintea celoralte canale de stiri: a inceput numaratoarea inversa cu cateva secunde inaintea orei oficiale, astfel ca a difuzat exit-poll-urile cu cateva secunde inainte de ora 21:00, mai noteaza aceeasi sursa.

Totada, RCS s-a folosit de baza sa de clienti pentru a-si convinge telespectatorii sa urmareasca Digi 24: in jurul orei 20:45, pe micile ecrane ale abonatilor a aparut un mesaj prin care erau invitati sa afle rezultatele exit-poll-urilor la Digi 24. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro