Cardul de sanatate, blocat

Cardul de sanatate, blocat

Pe site-ul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, la sectiunea Cardul national de sanatate, a fost deja postat un anunt potrivit caruia, marti, incepand cu ora 08.30, sistemul informatic al cardului national de asigurari de sanatate este indisponibil datorita unor probleme tehnice.

acum 45 luni (24 May 2016)

Presedintele CNASA, Radu Tibichi, a explicat ca momentan nu se cunoaste cauza defectiunii tehnice, in conditiile in care echipamentele sunt in diverse zone, cele mai multe la STS, dar si la Serviciul pasapoarte. Ceea ce stiu furnizorii de servicii este ca pot lucra off-line si apoi, cand se va remedia defectiunea, pot incarca in sistem serviciile efectuate, in 72 de ore.

Pe site-ul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, la sectiunea Cardul national de sanatate, a fost deja postat un anunt potrivit caruia, marti, incepand cu ora 08.30, sistemul informatic al cardului national de asigurari de sanatate este indisponibil datorita unor probleme tehnice.

Medici de familie: "Nu mai putem valida serviciile"

Medicii de familie au atentionat ca daca vor mai exista intreruperi mai mari de patru ore ale sistemului informatic, vor notifica autoritatile competente, sa rezolve aceasta problema. "In ciuda numeroaselor noastre avertismente, CNAS nu este capabila sa ofere un sistem informatic functional si nici sa recunoasca atunci cand sistemul nu functioneaza, pentru ca pacientii nostri sa primeasca la timp serviciile medicale de care au nevoie, precum si respectul pe care il merita", a declarat Rodica Tanasescu, presedintele Societatii Nationale de Medicina Familiei (SNMF).

Specialistii atrag insa atentia ca desi autoritatile sustin ca serviciile pot fi validate intr-un interval de 72 de ore, uneori ele nu mai pot fi introduse luni in sistem.

"Nefunctionarea joi si vineri va duce automat la invalidarea serviciilor, deoarece este depasit termenul de 72 de ore impus", mai transmit medicii de familie, adaugand ca daca lucreaza in sistem offline nu pot verifica si calitatea de asigurati a pacientilor lor. In plus, acestia nu pot verifica depasirea numarului de medicamente primite de pacient, precum si alte informatii care exista in contract si pe care sunt obligati sa le detin... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro