Cand e Black Friday: marile reduceri sunt pregatite pentru noiembrie

Cand e Black Friday: marile reduceri sunt pregatite pentru noiembrie

Ofertele vor acoperi produse din game foarte variate, de la televizoare, telefoane mobile, tablete si laptopuri, produse IT, produse smart purtabile, frigidere sau masini de spalat la produse pentru copii, imbracaminte si incaltaminte, cosmetice, produse pentru casa si gradina, articole sportive, produse si accesorii pentru masina ori mobila. Aceastea aveau in oferta 13.000 de branduri si 1.100 de categorii listate, de la telefoane, electronice, electrocasnice si jucarii, pana la produse de casa si gradina, mobila, cosmetice sau articole sportive.

acum 49 luni (19 Oct 2016)

Explicatia la acea data, pe care o va duce mai departe, este ca au curierii mai mult timp sa livreze inainte de 1 decembrie, sarbatoare nationala in Romania.

Pentru Black Friday 2016, eMAG sustine ca vor participa peste 2.000 de magazine listate pe Marketplace, platforma prin care retaileri mai mici pot avea acces la o piata mai mare. Ofertele vor acoperi produse din game foarte variate, de la televizoare, telefoane mobile, tablete si laptopuri, produse IT, produse smart purtabile, frigidere sau masini de spalat la produse pentru copii, imbracaminte si incaltaminte, cosmetice, produse pentru casa si gradina, articole sportive, produse si accesorii pentru masina ori mobila.

Avantajul unui marketplace de tipul acesta e ca poti avea acces la produse de nisa, dar si la cele clasice pe care le comercializeaza eMAG.

De la magazine fizice la cele din online, Black Friday va fi un moment bun de cumparat la pret mai mic si de golit stocurile din depozit.

Este cu atat mai importanta cifra comunitata de companie, deoarece in martie 2016 avea doar 1.000 de magazine partenere. Aceastea aveau in oferta 13.000 de branduri si 1.100 de categorii listate, de la telefoane, electronice, electrocasnice si jucarii, pana la produse de casa si gradina, mobila, cosmetice sau articole sportive.

"Am ajuns la un ritm de 100 de parteneri noi in fiecare luna, iar, prin dezvoltarile pe care le vom face, viteza de integrare va creste. Avem magazine partenere care au inceput afacerea special pentru a vinde prin Marketplace, altii au cresteri de peste 50% de cand au intrat in platforma", a declarat la acea data Iulian Stanciu, director general eMAG. Prin acestia, traficul a crescut spre 20 de milioane de vizite lunar.

Intr-un interviu pentru "Adevarul", din decembrie 2013, dupa Black Friday, Iulian Stanciu explica fenomenul reducerilor si de ce romanii inca urmaresc evenimentul. "Craciunul e pana la urma o sarbatoare religioasa care... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro