Black Friday la Protectia Consumatorului. Ce au reclamat clientii: "Promotii la produse epuizate, refuzul platii in rate, printre reclamatii"

Black Friday la Protectia Consumatorului. Ce au reclamat clientii:

Totodata, profesionistul trebuie sa inapoieze sumele folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii. Obligatiile cumparatorului Pe de alta parte, consumatorul trebuie sa citeasca termenii si conditiile de functionare a magazinului online, deoarece termenul de 14 zile (in care poate opta pentru returnarea produsului) se prelungeste cu inca 12 luni, in cazul in care comerciantul nu a mentionat/informat expres despre existenta dreptului de returnare a produselor.

acum 62 luni (24 Nov 2015)

Pana acum au fost inregistrate, la Comisariatul Bucuresti al ANPC, nu mai putin de 36 de petitii, majoritatea vizand cumparaturi online. Acestea se depun la comisariatul pentru Protectia Consumatorilor unde isi are sediul firma de la care a fost cumparat produsul, iar majoritatea firmelor de distributie de electronice si electrocasnice, produsele la care se fac in mod traditional reducerile de Black Friday, au sediul in Capitala.

Ce reclamatii au fost facute pana acum

Un consumator a reclamat ca, dupa o ora si jumatate de navigat pe site si adaugat produse in cos, in momentul finalizarii comenzii produsele selectate nu mai erau in stoc, iar un altul ca desi produsul selectat aparea ca fiind disponibil in stoc, in momentul in care a fost introdus in cos, acesta a aparut ca epuizat.

Un cumparator a semnalat ca, in preziua vanzarilor promotionale de Black Friday, un ceas costa 519 lei, dar stocul era indisponibil, iar dupa 10 minute de navigat pe site pretul acelui ceas era de 669 lei, cu poduse in stoc. De Black Friday pretul pentru acelasi tip de ceas era de 789 de lei, potrivit reclamantului.

Un altul a aratat ca a gasit online un smartphone la pretul de 109 lei cu o reducere de 89% (discount de 890 lei). Comanda a fost plasata, iar dupa 30 de minute consumatorul a primit un nou email prin care i se

comunica faptul ca acea comanda a fost anulata, deoarece produsul nu mai exista in stoc. A doua zi acelasi produs a aparut pe site, dar cu pretul de 890 de lei, valoarea reducerii fiind de 109 lei.

O alta persoana a achizitionat online un scaun de copil, cu pretul redus de la 1.400 la 630 de lei. Cautand apoi acelasi produs pe alte site-uri, cumparatorul a constatat ca pretul produsului era de 640 de lei.

Privind dreptul de denuntare a contractului, consumatorul trebuie sa stie ca, din momentul in care a primit un produs comandat pe internet, are 14 zile pentru a-l returna... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro