Beneficiile consumului de porumb fiert

Beneficiile consumului de porumb fiert

Beneficiile consumului de porumb fiert pentru digestie Cantitatea crescuta de fibre din compozitia boabelor de porumb (18% din doza zilnica recomandata intr-o portie de porumb) ajuta la ameliorarea problemelor de digestive cum ar fi constipatia, dar si la prevenirea aparitiei hemoroizilor sau a cancerului de colon, precum si a sindromului de intestine iritabil sau a diareei. Porumbul poate regla si nivelul de zahar de sange, fiind astfel un aliat al bolnavilor de diabet, care se confrunta cu o deficienta de insulin si cantitati mare de glucoza in organism.

acum 103 luni (16 Jul 2015)

Porumbul este cea mai versatila cereala din lume si este un aliment de baza in numeroase tari, inclusiv in Statele Unite si Africa.

Boabele de porumb sunt surse excelente de vitamine, minerale, fibre si antioxidanti - substante care confera energie, imbunatatesc digestia si previn numeroase afectiuni, cum ar fi constipatia, hemoroizii, boala Alzheimer si chiar unele forme de cancer, mai ales cel colorectal. Asadar, consumul porumbului "de lapte", cum i se mai zice in popor, este recomandat pentru ca beneficiem din plin de fibre, elemente minerale, vitamine, grasimi esentiale si caroten (n.r.

De asemenea, porumbul fiert este o gustare sanatoasa si naturala pe timp de vara si are relativ putine calorii, completeaza medicul.

Trebuie sa fim totusi atenti la cantitate, pentru ca, desi este o gustare delicioasa, 100 de grame de porumb insumeaza in jur de 300 de calorii, deci nu va infruptati din porumbul fiert fara masura. Beneficiile consumului de porumb fiert pentru digestie

Cantitatea crescuta de fibre din compozitia boabelor de porumb (18% din doza zilnica recomandata intr-o portie de porumb) ajuta la ameliorarea problemelor de digestive cum ar fi constipatia, dar si la prevenirea aparitiei hemoroizilor sau a cancerului de colon, precum si a sindromului de intestine iritabil sau a diareei.

Complexul de vitamine B din porumb, in special tiamina si niacina, mentin buna functionare a sistemului nervos si previn declinul cognitiv cauzat de inaintarea in varsta (boala Alzheimer, dementa).

Beneficiile consumului de porumb fiert pentru gravide

De asemenea, porumbul este o sursa importanta de acid pantotenic (vitamina B5), nutrient cu rol major in asimilarea grasimilor din organism, iar carenta de acid folic (vitamina B12) in randul femeilor insarcinate poate duce la aparitia malformatiilor si greutate redusa a fatului la nastere.

Porumb... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro