Batalia televiziunilor pentru telespectator. "Problema Antenei 1 e sa n-ajunga de Kanal D"

Batalia televiziunilor pentru telespectator.

Astfel, in prime-time, la nivel national, Pro TV a ramas in continuare cel mai urmarit post TV, cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori in medie, cu o usoara scadere fata de 2015, cu 50.000 de telespectatori. La nivel urban, tot in prime-time, ordinea a fost urmatoarea: Pro TV tot pe primul loc cu 806.000 de telepsctatori, Antena 1 a venit pe locul doi pe acest segment cu 551.000 de telespectatori, iar Kanal D pe locul trei cu 529.000 de telespectatori. Analistul explica: "Daca presupunem ca televiziunile de aceasta factura au mize politice si nu comerciale - fiindca veniturile posturilor zise de stiri sunt de regula de ordinul a cateva milioane pe an - trebuie sa ne uitam pe target national, unde sunt toti alegatori. "Supravietuitorul" de la Pro TV nu a avut priza la public FOTO Pro TV "In fine, Kanal D are toate motivele sa se bucure de locul 2 pe National in public, dar cred ca in privat se uita mult mai atent la propriile rezultate financiare si cresterea de pe targetul comercial. Piata de TV, in scadere Audienta inregistrata in 2016 la nivelul pietei de televiziune monitorizata de Kantar Media (59 de statii) a fost de 7.499.000 de telespectatori pe minut, in prime-time, la nivel national, in scadere cu 392.000 de persoane fata de anul 2015, noteaza Forbes.

acum 46 luni (19 Jan 2017)

Kanal D sufla in ceafa Pro TV si trece peste Antena 1

Audientele TV din prime-time (n.r. - interval orar de maxima audienta cuprins intre orele 19:00 si 23:00), din anul 2016, arata o serie de modificari la nivel inalt, in lupta pentru cei mai multi telespectatori, dar si pe palierul televiziunilor de stiri. Iar in lupta dintre Antena 3 si Romania TV, cel din urma post a reusit sa se apropie de canalul Intact, care a inregistrat scaderi, mai ales pe publicul comercial unde a pierdut jumatate din telespectatori in 2016, comparativ cu anul 2015.

Astfel, in prime-time, la nivel national, Pro TV a ramas in continuare cel mai urmarit post TV, cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori in medie, cu o usoara scadere fata de 2015, cu 50.000 de telespectatori. Kanal D a urcat pe locul al doilea, cu un plus de 200.000 de telespectatori. Si Antena 1 a crescut in audienta cu aproape 100.000 de persoane, dar a coborat pe trei pe fondul plusului mai mare inregistrat de Kanal D cu serialele turcesti, evidentiaza paginademedia.ro. Fata de 2015, toate cele trei posturi generaliste de pe primele locuri au in 2016 peste un milion medie, in conditiile in care consumul de TV de seara a scazut. Lupta dintre Romania TV si Antena 3

In acest segment de public, pe palierul canalelor de stiri, Romania TV a crescut usor, iar Antena 3 a scazut. Daca in 2015, Antena 3 avea in fata Romania TV, seara, un plus de 125.000 de romani, in 2016, diferenta s-a redus la 20.000. De altfel, din a doua jumatate a anului, postul Romania TV a fost peste Antena 3 pe acest target, arata aceeasi sursa citata.

La nivel urban, tot in prime-time, ordinea a fost urmatoarea: Pro TV tot pe primul loc cu 806.000 de telepsctatori, Antena 1 a venit pe locul doi pe acest segment cu 551.000 de telespectatori, iar Kanal D pe locul trei cu 529.000 de telespectatori. Topul de cinci locuri este completat de Antena 3, cu 269.000 de telespectato... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro