Avion prabusit in Franta. Datele din cea de-a doua cutie neagra confirma actiunea deliberata a copilotului Andreas Lubitz

Avion prabusit in Franta. Datele din cea de-a doua cutie neagra confirma actiunea deliberata a copilotului Andreas Lubitz

"O prima examinare" a cutiei negre gasite joi "arata ca pilotul prezent in cabina a utilizat pilotul automat pentru a seta o viteza mica spre o altitudine de 100 de picioare (30 de metri), apoi, de mai multe ori, in timpul coborarii, pilotul a schimbat setarea pilotului automat pentru a creste viteza de coborare a aeronavei", a indicat intr-un comunicat Biroul francez de anchete si analize (BEA).

acum 58 luni (3 Apr 2015)

"O prima examinare" a cutiei negre gasite joi "arata ca pilotul prezent in cabina a utilizat pilotul automat pentru a seta o viteza mica spre o altitudine de 100 de picioare (30 de metri), apoi, de mai multe ori, in timpul coborarii, pilotul a schimbat setarea pilotului automat pentru a creste viteza de coborare a aeronavei", a indicat intr-un comunicat Biroul francez de anchete si analize (BEA). Biroul francez de anchete si analize nu ofera niciun element suplimentar, dar a precizat ca aceasta "munca de analiza a datelor continua pentru a se stabili derularea factuala precisa a zborului". Datele obtinute de la prima cutie neagra, care inregistreaza conversatiile din cabina de pilotaj, sugerau ca Lubitz, in varsta de 27 de ani, l-a incuiat pe comandantul de bord in afara cabinei, apoi a indreptat intentionat avionul pe o traiectorie descendenta. Avionul Airbus A320 al companiei Germanwings, care se deplasa pe ruta Barcelona-Dusseldorf, avand la bord 144 de pasageri si sase membri ai echipajului, s-a prabusit la 24 martie in Alpii francezi. Avionul s-a lovit de munti cu o viteza de 700 de kilometri pe ora, provocand moartea instantanee a celor 150 de persoane aflate la bord, dintre care o jumatate erau germani si mai mult de 50 spanioli. Joi au aparut informatii potrivit carora copilotul Andreas Lubitz a cautat pe Internet date despre sinucidere si despre usile cabinelor de pilotaj. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro