Avion prabusit in Franta. Copilotul avionului Germanwings a avut intentia de a distruge aeronava

Avion prabusit in Franta. Copilotul avionului Germanwings a avut intentia de a distruge aeronava

Capitanul avea mai mult de 6.000 de ore de zbor pe avioane Airbus si a venit la Germanwings in mai 2014, dupa o cariera la companiile aviatice Lufthansa si Condor . Imediat inainte de impact, se pot auzi tipete din avion, de la pasageri, insa procurorul spune ca acestia nu si-au dat seama ca ceva este in neregula decat cu foarte putin timp inainte de prabusire.

acum 114 luni (26 Mar 2015)

Compania aeriana germana Germanwings a refuzat sa comunice identitatea, nationalitatea si profilul pilotilor care se afau la mansa avionului ce s-a prabusit in Alpi. Capitanul avea mai mult de 6.000 de ore de zbor pe avioane Airbus si a venit la Germanwings in mai 2014, dupa o cariera la companiile aviatice Lufthansa si Condor . Copilotul (foto jos) a fost identificat drept Andreas Lubitz, cetatean german in varsta de 28 de ani, cu 630 de ore de zbor. Anterior, el a efectuat antrenamente de zbor la "Lufthansa Flight Training", la Bremen . Expertii in aviatie spun ca se poate intampla ca pilotul sau copilotul sa paraseasca, pentru cateva momente, cabina de zbor din varii motive. Dar, in acest caz, in mod normal, ar trebui sa il inlocuiasca un membru al echipajului pentru ca cel care se afla la mansa sa nu fie "singur" in caz ca se intampla ceva. Imediat dupa decolare, pilotii au discutat in mod normal pentru primele 20 de minute de zbor. Atunci cand au ajuns la o altitudine obisnuita de croaziera, pilotul l-a rugat pe copilot sa preia mansa inainte de a se ridica si de a parasi cockpitul. comunicand prin sistemul intern de telefonie ca vrea sa i se deschida usa (care nu poate fi deschisa din exterior). Copilotul nu a rostit nici macar un cuvant in rastimpul de opt minute dintre initierea coborarii si prabusire, insa a putut fi auzit cum "respira normal". Foto dreapta: politistii tin la distanta jurnalistii de locuinta copilotului Andreas Lubitz din orasul german Montabaur (Sursa: AP) Controlorii de trafic aerian din Marsilia au incercat sa-l contacteze din cauza coborarii neplanificate, insa acesta nu a raspuns. In final, pe masura ce avionul se apropia de pamant, alarma automata care monitorizeaza distanta pana la sol a pornit, insa copilotul nu a reactionat nici de aceasta data. Imediat inainte de impact, se pot auzi tipete din avion, de la pasageri, insa procurorul spune ca acestia nu si-au dat seama ca ceva este in neregula decat cu foarte putin timp inainte de p... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro