Avioanele viitorului - cum arata cele mai ciudate patente ale Airbus sau Boeing

Avioanele viitorului - cum arata cele mai ciudate patente ale Airbus sau Boeing

Patentele sunt un mod prin care marile companii se asigura ca, desi o tehnologie nu va fi pusa in practica, niciun concurent nu va avea acces la ea. Pe geam ar putea aparea informatii digitale despre locurile istorice peste care trece avionul, dar, de ce nu, ar putea fi si instrumente prin care companiile sa vanda produse duty free.

acum 100 luni (9 May 2015)

Patentele sunt un mod prin care marile companii se asigura ca, desi o tehnologie nu va fi pusa in practica, niciun concurent nu va avea acces la ea. De cele mai multe ori, cele mai nebune proiecte au plecat din patente despre care nu se credea vreodata ca vor ajunge realitate.

CNN a selecatat sase dintre cele mai ciudate patente pe care le-au depus de-a lungul timpului Airbus si Boeing. Airbus a depus acest patent anul trecut, imaginandu-si ca pilotul nu va mai sta in fata avionului, in cockpit-ul obisnuit, cu geamuri. In acest fel, nasul avionului ar putea fi mai lung si mai ascutit, pentru a permite o viteza mai mare, datorita aerodinamicii imbunatatite. Francezii au depus un patent care spune ca, intr-o zi, oamenii ar putea sa-ti foloseasca geamul de la avion drept fereastra inteligenta. Pe geam ar putea aparea informatii digitale despre locurile istorice peste care trece avionul, dar, de ce nu, ar putea fi si instrumente prin care companiile sa vanda produse duty free. Arata cel putin ciudat, pentru ca interiorul sau ar fi un cerc.

Realitate virtuala in cabina de la Airbus. Asa ca, in viitor, sa nu va surprinda daca vor exista casti de realitate augmentata pentru a va uita la filme. Airbus a depus in 2002 un patent pentru un design al unei usi destinate protectiei impotriva teroristilor care ar fi dorit sa intre in cockpit-ul pilotilot. Depus in 2015, patentul vorbeste despre o tehnologie care identifica o explozie in apropiere si creeaza un camp de plasma in jurul avionului. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro