Autostrada Lugoj - Deva, realizata pe jumatate: lucrarile au avansat cu 1 - 5 la suta intr-o luna, pe cele trei loturi

Autostrada Lugoj - Deva, realizata pe jumatate: lucrarile au avansat cu 1 - 5 la suta intr-o luna, pe cele trei loturi

Lotul III, cel mai avansat Pe Lotul II al viitoarei autostrazi Lugoj - Deva, stadiul fizic al lucrarilor a ajuns la 42.64 la suta.Proiectul tronsonului de 28,6 kilometri a avut are o valoare de 563 de milioane de lei, fara TVA, iar contractul a fost atribuit constructorilor de la Asocierea Salini impregilo S.P.A.

acum 36 luni (5 Aug 2016)

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania a publicat raportul pentru luna iulie, privind stadiul proiectelor de infrastructura. In cazul viitoarei autostrazi Lugoj - Deva, executia lucarilor pentru cele trei tronsoane a avansat cu mai putin de cinci procente fata de situatia prezentata pentru luna iunie.

Lotul III, cel mai avansat

Pe Lotul II al viitoarei autostrazi Lugoj - Deva, stadiul fizic al lucrarilor a ajuns la 42.64 la suta.Proiectul tronsonului de 28,6 kilometri a avut are o valoare de 563 de milioane de lei, fara TVA, iar contractul a fost atribuit constructorilor de la Asocierea Salini impregilo S.P.A.

Pe Lotul III, stadiul fizic al lucrarilor este de 55.54 la suta, in luna iulie. Proiectul lotului de 21,1 kilometri a fost intocmit de Arcadis Eurometudes S.A. Valoarea proiectuluieste de 578 de milioane de lei, fara TVA.

Pe Lotul IV al autostrazii, stadiul fizic al lucrarilor este de 47.28 la suta. Valoarea sa este de 420 de milioane de lei, fara TVA. Termenul de finalizare al celor trei tronsoane a fost stabilit, potrivit contractului, la 27 mai 2016. O serie de probleme au impiedicat finalizarea la timp a Autostrazii Lugoj - Deva, potrivit raportului CNADNR: lipsa Autorizatiei de Constructie pentru mai multe sectiuni, necesitatea unor lucrari suplimentare, precum cea a ecodctului de pe Lotul al III-lea, lipsa Autorizatiei de constructie pentru exproprierile suplimentarede pe Lotul IV; probleme de relocare a liniilor de inalta tensiune de pe Lotul 4 care au blocat lucrarile la viaductul Branisca; ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro