Auchan, Carrefour si Kaufland. Cum se extind magazinele in provincie

Auchan, Carrefour si Kaufland. Cum se extind magazinele in provincie

Polii de atractie pentru retaileri Numarul de locuitori, chiriile scazute si costul mai mic de constructie au fost fost criteriile dominante pentru extindere, atat in cazul retailerilor alimentari, cat si al dezvoltatorilor de galerii comerciale sau al retailerilor de bricolaj, fie ca vorbim de Dedeman sau Leroy Merlin.

acum 103 luni (2 Dec 2015)

Dupa un 2014 aproape mort din punct de vedere al extinderii, 2015 a fost ceva mai animat, in special datorita retailerilor alimentari, care au continuat sa deschida noi centre comerciale. Majoritatea s-au orientat dupa numarul de locuitori al oraselor "de destinatie", ceea ce nu a fost mereu o strategie castigatoare

Proprietarii de magazine moderne, fie ca este vorba de hipermarketuri sau supermaketuri, de galerii comerciale sau magazine de brocolaj, au stopat cresterea in perioada crizei, dupa extinderea exploziva din perioada 2006- 2008. Urmatorul in clasament este Auchan, cu 25 de unitati, urmat de Metro, cu 22 de unitati, si Carrefour, cu 19.

Polii de atractie pentru retaileri

Numarul de locuitori, chiriile scazute si costul mai mic de constructie au fost fost criteriile dominante pentru extindere, atat in cazul retailerilor alimentari, cat si al dezvoltatorilor de galerii comerciale sau al retailerilor de bricolaj, fie ca vorbim de Dedeman sau Leroy Merlin. Nord - Estul tarii (Bacau, Botosani, Neamt, Iasi, Suceava, Vaslui), unde exista si cea mai scazuta putere de cumparare din Romania, la nivel regional, are cele mai multe spatii de retail, de doua ori mai mult decat in Vestul tarii (Arad, Caras- Severin, Timisoara. ... Citeste intreg articolul pe evz.ro