Armata a stabilit prejudiciul pe care l-a creat Becali folosind marca Steaua. Suma oficiala ceruta ca despagubire

Armata a stabilit prejudiciul pe care l-a creat Becali folosind marca Steaua. Suma oficiala ceruta ca despagubire

Comunicatul emis de CSA Steaua dezvaluie care este valoarea prejudiciului creat prin folosirea de catre Gigi Becali a marcii Steaua si ce despagubiri se cer pentru acest lucru. "Pentru informarea opiniei publice, a iubitorilor de sport si a suporterilor, Clubul Sportiv al Armatei "Steaua Bucuresti" face urmatoarele precizari: Toate masurile si demersurile CSA "Steaua Bucuresti", inclusiv constatarile si concluziile la care ajunge Comisia special constituita in decembrie 2015 la nivelul decizional al structurilor cu atributii ale MApN, vor fi aduse transparent si prompt la cunostinta publicului.

acum 45 luni (24 May 2016)

Comunicatul emis de CSA Steaua dezvaluie care este valoarea prejudiciului creat prin folosirea de catre Gigi Becali a marcii Steaua si ce despagubiri se cer pentru acest lucru.

"Pentru informarea opiniei publice, a iubitorilor de sport si a suporterilor, Clubul Sportiv al Armatei "Steaua Bucuresti" face urmatoarele precizari:

Toate masurile si demersurile CSA "Steaua Bucuresti", inclusiv constatarile si concluziile la care ajunge Comisia special constituita in decembrie 2015 la nivelul decizional al structurilor cu atributii ale MApN, vor fi aduse transparent si prompt la cunostinta publicului.

Doua sunt obiectivele majore aflate in atentia prioritara a Ministerului Apararii Nationale si a CSA "Steaua Bucuresti": crearea conditiilor optime pentru performanta fotbalistica stelista si respectarea riguroasa a exigentelor impuse de legislatia in vigoare.

Asa cum a evidentiat in mai multe randuri prin comunicate si informari de presa, Clubul Sportiv al Armatei "Steaua Bucuresti" este obligat de lege, ca titular al marcii "Steaua Bucuresti" - bun aflat in patrimoniul public - , sa faca toate demersurile de punere in valoare a marcii, inclusiv prin evaluarea brandului. Astfel, pana la acest moment, au fost incheiate urmatoarele proceduri, derulate de evaluatorul independent, competitiv selectionat:

Brand-ul "Steaua Bucuresti" a fost evaluat la suma de 57.306.150 euro;

In prezent, Clubul Sportiv al Armatei "Steaua Bucuresti" deruleaza o serie de activitati pentru valorificarea marcii "Steaua Bucuresti", conform evaluarilor prezentate.

Prin urmare, masurile promovate pentru sustinerea optima a fotbalului stelist se deruleaza in paralel cu demersurile de valorificare a patrimoniului propriu, pe care CSA "Steaua Bucuresti" e obligat prin lege si hotararile judecatoresti pronuntate sa le intreprinda. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro