Antidotul psihologic al unui terapeut englez pentru a vindeca teama de zbor: care sunt zonele corpului pe care trebuie sa le apasati pentru a va relaxa

Antidotul psihologic al unui terapeut englez pentru a vindeca teama de zbor: care sunt zonele corpului pe care trebuie sa le apasati pentru a va relaxa

Atingeti incheietura mainii Atingeti varful fiecarui deget Atingeti punctul de deasupra sprancenelor Atingeti coltul exterior al ochiului Atingeti punctul de sub ochi Apasati zona din partea inferioara a nasului si partea de sus a buzei superioare Atingeti distanta dintre barbie si buza inferioara Atingeti partea laterala a corpului, imediat sub axila Apasati cu degetele centrul craniului Repetati aceste miscari pana cand sentimentul de frica este inlaturat

acum 71 luni (2 Mar 2017)

In timp ce zborul este considerat a fi una dintre cele mai sigure metode de calatorie, acest lucru nu ii ajuta prea mult pe cei care se tem sa urce in avion, scrie Daily Mail. Psihoterapeutul Christopher Paul Jones impartaseste cinci tehnici de depasire a fobiei de zbor:

Analizati cauza fricii

Cele mai multe fobii au un punct de declansare pe care mintea il asociaza cu pericolul din timpul zborului. "Sa presupunem ca esti un copil si te confrunti cu turbulente in timpul zborului automat vei asocia avionul cu pericolele care ar putea aparea. Acest lucru este valabil si pentru sentimente precum frica si calm", a spus Jones. Specialistul recomanda ca in momentele de frica sa apelam la amintiti placute, la emotiile pozitive declansate de intamplari sau oameni care ne creeaza o stare de calm. Schimbati-va imaginile pe care le asociati cu pericolele din timpul zborului

Partea creierului care se ocupa cu memoria vizuala este extrem de implicata atunci cand vezi ceva pentru prima data. "Una dintre modalitatile de a schimba impactul imaginilor mentale este de a le inlocui. Inlaturati frica prin apasari ale unor puncte cheie

O metoda populara pentru a ramane relaxat este atingerea unor puncte cheie ale corpului timp de 5 secunde. Atingeti incheietura mainii Atingeti varful fiecarui deget Atingeti punctul de deasupra sprancenelor Atingeti coltul exterior al ochiului Atingeti punctul de sub ochi Apasati zona din partea inferioara a nasului si partea de sus a buzei superioare Atingeti distanta dintre barbie si buza inferioara Atingeti partea laterala a corpului, imediat sub axila Apasati cu degetele centrul craniului

Repetati aceste miscari pana cand sentimentul de frica este inlaturat ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro