Andra, implicata intr-un scandal: un politician critica primaria Targu-Mures pentru suma pe care i-a oferit-o artistei

Dan Masca, liderul Partidului Oamenilor Liberi, un critic constant al modului in care sunt cheltuiti banii publici la nivel local, spune ca a cerut de mai multe luni sa i se spuna cat a costat show-ul din luna martie organizat in Targul Mures, insa primaria a refuzat sa comunice suma respectiva, desi aceste cheltuieli ar trebui sa fie publice, invocand ca "sotii Maruta nu doresc sa faca publice informatiile", noteaza HotNews.

acum 49 luni (28 Dec 2017)

Dan Masca, liderul Partidului Oamenilor Liberi, un critic constant al modului in care sunt cheltuiti banii publici la nivel local, spune ca a cerut de mai multe luni sa i se spuna cat a costat show-ul din luna martie organizat in Targul Mures, insa primaria a refuzat sa comunice suma respectiva, desi aceste cheltuieli ar trebui sa fie publice, invocand ca "sotii Maruta nu doresc sa faca publice informatiile", noteaza HotNews. Astfel, Dan Masca arata ca primaria i-ar fi platit Andrei 47.000 de lei (aproximativ 10.000 de euro) pentru un spectacol care a durat 40 de minute. Dan Masca critica alegerile reprezentantilor primariei Targu-Mures de a cheltui banii publici pe astfel de manifestari si condamna "mizeria gastii vesele din primaria PNL-UDMR-PSD si a cantaretilor ce fac milioane din bani publici, dar in acelasi timp fac pe marii activisti civici". Mai mult, politicianul local da exemple de alte modalitati prin care cei aproximativ 10.000 de euro ar fi putut fi folositi in mod eficient. "Ca idee, dotarea laboratorului de robotica din Colegiul Papiu din surse private, via Fondul Stiintescu a fost de 45000 lei. De Ziua Femeii se puteau dota vreo patru laboratoare din banii risipiti, iar aceste laboratoare se puteau folosi ani de zile de sute/mii de elevi si profesori", incheie Dan Masca. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro