ANALIZA Scandalurile si "turcismele" schimba topul audientelor: Televiziunea, un mediu pentru segmentele imbatranite si needucate

persoane 1 Pro TV 678.000 Pro TV 612.000 2 Antena 1 557.000 Antena 1 527.000 3 Kanal D 312.000 Kanal D 362.000 4 Antena 3 293.000 Antena 3 263.000 5 Romania TV 183.000 Romania TV 206.000 6 TVR 1 165.000 TVR 1 143.000 7 Prima TV 137.000 National TV 114.000 8 National TV 134.000 Acasa 113.000 9 Acasa 108.000 Prima TV 113.000 10 B1TV 108.000 Antena Stars 89.000 11 Disney 99.000 B1TV 85.000 12 Realitatea TV 96.000 Disney 83.000 13 Antena Stars 78.000 Realitatea TV 67.000 14 TVR 2 77.000 Cartoon Network 62.000 15 ETNO 66.000 TVR 2 56.000 16 Cartoon Network 58.000 ETNO 52.000 17 Disney Junior 50.000 Disney Junior 50.000 18 Boomerang 41.000 Digi 24 50.000 19 Minimax/A+ 39.000 Pro Cinema 47.000 20 Pro Cinema 39.000 Boomerang 44.000 21 Nickelodeon 36.000 Minimax/A+ 36.000 22 AXN 34.000 Nickelodeon 33.000 23 Sport.ro 34.000 AXN 32.000 24 Digi 24 33.000 Sport.ro 32.000 25 Favorit TV 28.000 Favorit TV 26.000 SURSA: PAGINADEMEDIA.RO Ce spera Pro TV de la noul an In ceea ce priveste Pro TV, Iulian Comanescu prefigureaza punctele tari pe care postul ar putea sa mizeze in 2016.

acum 44 luni (7 Jan 2016)

Analiza audientelor TV din 2015 arata ca Pro TV si-a mentinut pozitia de lider in topul preferintelor telespectatorilor, fiind urmat de Antena 1 si Kanal D. Potrivit Mediafax, Pro TV a avut un rating de 3,3% la nivelul publicului din intreaga tara, ceea ce inseamna o medie de 612.000 de telespectatori. Antena 1 a avut un rating de 2,9 puncte si 527.000 de telespectatori in medie, iar Kanal D 2 puncte de rating si o medie de 362.000 de telespectatori din toata tara. - interval orar de maxima audienta, intre orele 19.00 si 23.00), Pro TV a inregistrat o audienta medie de 1,5 milioane de telespectatori din toata tara, Antena 1 a avut 940.000 de telespectatori, iar Kanal D 905.000 de telespectatori, mai scrie Mediafax.

Comparativ cu anul 2014, Pro TV a pierdut in jur de 150.000 de telespectatori la nivel national in prime-time, Antena 1 a pierdut 65.000 de telespectatori, iar Kanal D a avut o crestere de peste 80.000 de telespectatori, dupa cum arata si paginademedia.ro.

Pe langa aceste trei posturi, in topul de zece si-au mai facut loc Acasa TV, Antena Stars si Romania TV, posturi care au adunat un public destul de numeros. Astfel, Acasa TV a tinut in fata micilor ecrane 113.000 de telespectatori din tara, Antena Stars a avut 89.000 de privitori, iar Romania TV 206.000 de telespectatori.

Serialul turcesc "Puterea destinului" a scos audiente peste media postului Acasa TV FOTO ProTV/ Acasa TV

Pe ce au mizat televiziunile in 2015

Dar, ce releva aceste cifre despre tacticile abordate de televiziuni? "Kanal D si Antena Stars si-au consolidat brandurile, primul mai ales prin productii turcesti, al doilea, insistand pe identitatea tabloid-mondena (care, de altfel, are lucruri in comun si cu Kanal D, si cu late night-ul Antenei 1). Romania TV a grefat un soi de OTV epigonic si lipsit de haz pe un post politic galagios, aratand cam cate parale fac pretentiile de televiziu... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro