Am testat Mazda CX-5 cu facelift - SUV-ul cu cel mai reusit interior din segment!
Cei care ma cunoasteti stiti ca nu obisnuiesc sa spun lucruri de genul acesta sau sa fac comparatii de genul acesta, insa asa cum ii spuneam si unui amic recent, plansa de bord a lui CX-5 ma facea sa ma gandesc in urma la interiorul actualului BMW X3, versiunea de dinainte de facelift. Tinand cont de faptul ca rivalii lui CX-5 sunt modele precum Sportage, RAV4, Ford Kuga, Honda CR-V, Nissan X-Trail si asa mai departe, simt ca pot afirma cu destul de mult tupeu faptul ca niciunul din acestia nu te ridica atat de sus (metaforic vorbind, bineinteles) precum o face CX-5 cand esti la volan. In mod normal v-as spune sa mergeti linistiti pe un nivel de echipare mai slab si o motorizare mai slaba pentru ca masina va fi tot cam la fel de reusita, insa pentru intreaga senzatie de "premium", cam avem nevoie de acest Revolution Top.
Iata-ne din nou la un test cu un model apartinand segmentului de SUV-uri compacte non-premium. Vrem un pret pe care sa-l putem justifica, vrem un aspect frumos, un interior bine-finisat, un propulsor potent dar economic si nu in ultimul rand o cabina spatioasa si un portbagaj incapator.
In fine, ce avem noi aici este o Mazda CX-5 cu facelift si un propulsor turbodiesel SKYACTIV-D de 2.2 litri. Deseori materialele de la interior lasa de dorit - si ma refer la faptul ca sunt decente si nimic mai mult, unde noi de fapt vrem sa ne simtim ca intr-un SUV premium. Dar uite ca am de gand sa va marturisesc o chestie foarte tare. Cei de la Mazda au reusit sa te faca sa te simti ca intr-un SUV compact premium, iar pe treaba asta e greu sa pui un pret.
A doua chestie pe care tin sa o mentionez legat de toata treaba asta este ca in CX-5 nu doar ca simti calitatea excelenta a materialelor la atingere, ci ai de-a face cu o senzatie vizuala aproape la fel de convingatoare. Cei care ma cunoasteti stiti ca nu obisnuiesc sa spun lucruri de genul acesta sau sa fac comparatii de genul acesta, insa asa cum ii spuneam si unui amic recent, plansa de bord a lui CX-5 ma facea sa ma gandesc in urma la interiorul actualului BMW X3, versiunea de dinainte de facelift. Tinand cont de faptul ca un design exterior este intotdeauna discutabil, nu pot da un verdict extrem de obiectiv. Ideea este aceasta: estetica plansei superioare de bord aduce foarte mult cu cea a BMW-ului - voluntar sau involuntar, nici nu conteaza.
In rest, interiorul lui CX-5 facelift se mai prezinta cu un nou sistem de navigatie, schimbari la sistemul de climatizare si nu in ultimul rand un controller nou pentru sistemul de infotainment. Am apreciat faptul ca masina este mai bine antifonata acum in urma faceliftului, asa cum am apreciat si ergonomia excelenta, confortul ridicat atat pe locurile din fata cat si in spate, plus dotarile de care ai parte... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro