Am condus cel mai bun SUV Hyundai fabricat vreodata - Santa Fe 2.2 CRDi

Am condus cel mai bun SUV Hyundai fabricat vreodata - Santa Fe 2.2 CRDi

La finalul testului, pot spune ca m-am simtit ca acasa la volanul lui Santa Fe si ca este genul de masina pe care o poti conduce zilnic cu zambetul pe buze datorita confortului sau, al aspectului sau si nu in ultimul rand al performantelor sale (dar ajungem si acolo). Printre dotarile modelului testat, trebuie sa mentionez farurile cu xenon, LED-urile, manerele cromate ale usilor, oglinzile pliabile electric, climatizare automata, sistemul ECO Drive, sistemul Keyless start, pilotul automat, senzorii de parcare si de ploaie, pielea de pe volan, schimbator si scaune, 7 airbag-uri, ESP, TCS plus un sistem pentru blocarea diferentialului - in caz ca iesi la niste offroading. Pai pentru ca spre deosebire de rivalii sai, SUV-ul celor de la Hyundai ofera nu mai putin de 200cp prin propulsorul sau diesel de 2.2 litri si mai bine de 50Nm fata de restul grupului.

acum 96 luni (24 Sep 2014)

De ce sunt atat de impresionat? Ei bine, pentru ca aceasta a treia generatie de Santa Fe a reusit deja sa surclaseze impactul pe care l-a avut generatia precedenta - o masina despre care sunt convins ca va amintiti ce reactie a starnit la noi in tara.

Noul Santa Fe este un SUV extrem de atragator. Mare, impunator, elegant dar cu trasaturi de design dinamice; Nu-i lipseste niciun gadget la interior, propulsorul sau este suficient de puternic pentru a proiecta cu forta toate cele doua tone ale sale iar reprizele sunt excelente. Este atat de modern si elegant ca limbaj de design incat ai putea fi iertat daca ai crede ca te uiti la un produs premium. Pana la urma de ce nu? In fata ai o grila masiva, o pereche de faruri perfect integrate intre capota, spoiler si aripa si nu in ultimul rand pozitiile de rulare pe timp de zi cu LED-uri, amplasate jos sub proiectoare.

Profilul impresioneaza si el prin liniile sale elegante si plafonul inclinat - o trasatura gen "must have" la orice SUV care vrea sa fie considerat drept reusit din punct de vedere estetic in anul 2014.

Privindu-l din spate, observam o tema extrem de moderna. Stopurile sunt foarte mari si au o forma moderna, care se continua pe aripile spate destul de mult. Efectul este frumos iar evacuarea dubla incanta si ea din punct de vedere estetic. Nu stiu in schimb cine a luat decizia ca fiecare model Santa Fe sa fie oficial inscriptionat cu acele raze de soare la finalul textului. De ce desenati pe ea genul de simboluri pe care le desenam si eu in clasa I?

Dupa cum bine stiti, mai exista inca o versiune la noi numita Grand Santa Fe, cu un ampatament mai mare (7 locuri) si mai mult spatiu la interior, insa nu arata la fel de dinamic precum modelul acesta (cel obisnuit) - care pe alte meleaguri se numeste chiar Santa Fe Sport.

In materie de culori, sincer nu am intalnit vreo culoare de Santa Fe care s... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro